Не витрачайте свій час, будучи лояльним до страхової компанії
Опубликованно 07.03.2018 20:14
Компанії відмовляються від знижок в залежності від тривалості часу ви були клієнтом. Деякі навіть сліп на зростання пов'язані з яким-небудь змінити в своєму профілі ризику, тому що їх фахівці відзначили ви просто продовжувати щороку.
ЛАЙФХАКАМИ: отримати більш вигідну угоду від постачальника енергії
Тому ви повинні розглянути питання про перехід від них.
Медичні страхові компанії пропонують новим клієнтам безкоштовне членство на один місяць, майже як стандарт; якщо ви натискаєте ви можете зробити шість тижнів. Це дозволить заощадити більше ніж на 10 відсотків, або стільки, скільки $400 на сім'ю.
Це майже неможливо, щоб отримати 10 відсотків від Вашого постачальника послуг.
Так бути нелояльним. Рухатися. Переговори, щоб отримати будь-який новий період очікування скасовані.
Грати важко. Вони роблять.
Я зробив все перераховане вище на початку цього року.
І я зроблю все це знову в наступному році.
Це розслідування є частиною Лайфхаков#, проекту Новини Корпорація Австралії щогл даючи читачам все, що потрібно знати про фінансових питаннях, які впливають на всіх нас — аж до скриптів для забезпечення кращої пропозиції, мрія, робота та багато іншого. Викочує днем на цьому тижні, теми іпотека, енергетики, страхування, авто, кредитні карти, супер і зарплата — і ви можете знайти все це тут, в https://www.heraldsun.com.au/moneysaverhq/lifehacks
Спочатку опубліковано як і чому він платить, щоб бути нелояльним
Категория: Бизнес