Новий BMW X3 порадував на позашляховому тесті у Карпатах


Опубликованно 07.04.2018 05:39

Новий BMW X3 порадував на позашляховому тесті у Карпатах

Автомобіль BMW X3 був помічений на тесті в українських Карпатах.

Визначення "новий" застосовно до X3 (індекс G01) в повній мірі. Побудований на найсучаснішій модульної платформі CLAR, кросовер став більшим, трохи легше і отримав повністю новий дизайн. Але приналежність до бренду BMW в ньому можна визначити за версту! Великі фірмові "ніздрі" радіаторної решітки, чотири світлодіодні кільця головної оптики і м'язисті лінії кузова відразу ж виділяють цей автомобіль. А тестовий екземпляр того ж хизується пакетом M Sport і багатим синім кольором Phytonic Blue, які разом створюють гармонійний вигляд. І, забігаючи наперед, відзначимо, що BMW X3 в цілому проявив себе відмінно збалансованим автомобілем. На Філіппінах півтора десятка елітних авто розчавили бульдозером (Відео)

Атмосферу в салоні задають преміальні матеріали і повністю цифровий кокпіт. З першого погляду може здатися, що прилади перед водієм аналогові, але насправді всі цифрові шкали, з відмінно промальовані графікою і змінним стилем в залежності від обраного режиму руху (Eco, Comfort і Sport).

Салон BMW X3

Під стати екрану приладової панелі і широкоформатний дисплей мультимедійної системи діагоналлю 10,25 дюйма. Він радує чіткістю картинки і вміє розпізнавати жести. Саме меню розбита на логічні блоки так, щоб до допомоги керуючої "шайби" та кнопки на центральному тунелі вдаватися не довелося. Шикарні арабські автомобілі класу люкс

Наш BMW X3, оснащений турбобензиновим мотором потужністю 252 к. с. і 8-ступінчастим автоматом, відмінно проявив себе на трасі. Зібраний, з точним керуванням і з підкреслено налитим вагою кермом, він легко подолав 700 км до засніжених Карпат. Дуже чуйна і чуйна педаль газу дозволяє дозувати тягу з максимальною точністю. Двигуна вистачало і в місті, і на трасі, але при інтенсивних обгонах не варто його переоцінювати: все-таки 2 літри, нехай навіть і форсовані, дають про себе знати. Зате витрата можна утримувати близько 10 л на сотню.

BMW X3 в Карпатах Автомобільна компанія Geely Auto вразила своїм новим досягненням

На гірському бездоріжжя дуже швидко з'ясувалося, що і перед перешкодами Х3 не пасує. Повний привід xDrive швидко і своєчасно розподіляв крутний момент між колесами, тому на діагональному вивішуванні кросовер піймати не вдалося. Та й за гарний обвіс в М-стилі можна було не переживати, оскільки він був поза небезпекою навіть на рампі. А розподіл моменту з пріоритетом на задню вісь дозволило проходити "змійку" навіть з азартом.



Категория: Автомобили