Mazda підтвердила повернення роторних моторів


Опубликованно 09.04.2018 00:33

Mazda підтвердила повернення роторних моторів

Mazda доповнить свої електрокари бензиновим роторним мотором.

Mazda підтвердила, що поверне роторні двигуни Ванкеля в каталог компанії в 2019 році. Першою "воскресіння" роторний агрегат отримає електрична модель, де бензиновий мотор виступить генератором для зарядки акумуляторних батарей.

Як розповів віце-президент з продажів європейського підрозділу Mazda Мартін тен Брінк, мініатюрний двигун Ванкеля буде розміром з "взуттєву коробку", а з допоміжним обладнанням зразок системи охолодження - "як дві коробки". Крім того, за аналогією з BMW i3 як генератор бензиновий "ротор" буде пропонуватися як опція.

Схема послідовного гібрида була відпрацьована інженерами Toyota на Premacy Hydrogen RE. На цій моделі в якості генератора використовувався адаптований до водню великий двосекційний роторний ДВС від Mazda RX-8. На майбутній електрокар встановлять "ротор" малого об'єму - односекційний атмосферний двигун, розроблений спеціально під роль "збільшувача запасу ходу". Схема гібрида буде аналогічною схемою, використаної на концепт Audi A1 e-tron.

В основу електрокара ляже нова платформа Small Car Platform, розроблена японськими фахівцями для наступних поколінь Mazda2, Mazda3 і CX-3. Нова "візок" передбачає можливість електрифікації та установки великого акумуляторного блоку під підлогою автомобіля.

У моторній гамі Mazda3 2019 модельного року двигуна Ванкеля не буде, але з'явиться розроблений в компанії поршневий бензиновий двигун Skyactiv-X із запалюванням від стиснення, який також може слугувати основою для класичної гібридної силової установки.

Пізніше компанія планує випустити двигун Ванкеля у "великому форматі". Очікується, що таким 1.6-літровим агрегатом з турбонаддувом укомплектують купе, побудоване на базі концепту RX-Vision, з можливим назвою RX-9.

Незважаючи на появу в моторній гамі нових агрегатів, від класичних і дизельних ДВЗ компанія не планує відмовлятися. Днями Mazda опублікувала результати опитування, проведеного спільно з агентством Ipsos MORI. За даними дослідження, близько 60% європейців вважають, що ДВС рано скидати з рахунків і чекають інновацій, над якими працює, в тому числі і Mazda. Компанія має намір вивести на ринок мотори Skyactiv-X і в теж час продовжує працювати над модернізацією Skyactiv-G, а в січні поточного року на автомобільному технічному форумі в Токіо Mazda представила новий високо екологічний двигун Skyactiv-3.



Категория: Автомобили