'Мені дуже шкода, що ви прийняли ваш подарунок'


Опубликованно 16.05.2018 09:54

'Мені дуже шкода, що ви прийняли ваш подарунок'

Розміщення на мам форум відповідаю спільноти мам минулого тижня 19-річна ім'я користувача LilacBearberry запитав, чи була вона "нерозумна", думає, що її співробітник був грубий до скориставшись благонамірені пропозиції.

"Я працюю на півставки у супермаркеті і це був чийсь останній зсув," вона написала у вихідному пості. “У мене є подарунок для її будинку (вона не знала її дату звільнення), але я сказав їй, щоб захопити кілька розрядів і я буду звертатися з нею (я не знаю, що ще робити).

“Торговий прийшли до ?72.34! Вона тоді йде, 'Спасибі.' Вона також знає, що я студент. Можливо, це моя провина за те, що я зробив, але не думаю, що це досить грубо?"

Запитав, чому вона не просто кинути подарунок у дім жінки, користувач говорить, що не знає співробітника досить добре.

"У мене є тільки її номер (але ми тільки говорили про працю)", - написала вона. “У мене навіть немає її на Facebook. Ми розуміємося на роботі, просто був хороший ... більшість людей отримали у подарунок.

“Я припускав, що вона б вибрала трохи вина і шоколад або будь-який інший. Це не здавалося дивним пропозицією. Вона була дуже Мила зі мною, поки вона працювала тут ... тепер я зрозумів що я просто б***ь нерозумно. Я намагалася бути милою".

Вона уточнила, що жінка, лідер команди в її 40-их, був напевно не просто робите свій власний магазин і чекав її, щоб "заплатити на пару пунктів". "[Наші] рівномірним, не мати кишень і у неї не було сумки або будь-який інший спосіб оплати в той час", - написала вона.

“Вона обняла мене, але вона не здивована після того, як я заплатив, вона чекала мене. Напевно невивчений урок".

Оригінальний робочий пост на відповідаю спільноти мам.

У відповідь вона отримала після складної жінки.

Пост зібрав понад 400 реакцій, поєднання симпатичних і критичні зауваження. "Це не нахабство це божевілля", - написав SadTrombone.

"Я шкодую, але це дійсно було дивну пропозицію", - написав Purplecorkheart. “Вона не повинна була брати перевага, але ви залишили собі широко відкриті. Чесно кажучи, якщо це повториться знову забрати пару скретч-картки або квитка лото і шкода, що ваш залишивши карти. На жаль, є люди, які скористаються".

Рекомендується для користувачів, щоб відправити повідомлення колегам, щоб відстежувати ситуацію, то LilacBearberry загальний повідомлення, що вона стверджував, що отримав від жінки. "Мені дуже шкода, що ви прийняли ваш подарунок," текст повідомлення читати. “Я не розумію, ви пропонуєте подарунок, який Ви не хочете прийняти. ХХ"

"Ну, ми були трохи розумна розмова про це, але потім вона посилає це!", - написала вона. “Не можу возитися з ним. Я намагався піти за вашою порадою.

"Хоча вона була досить добре про нього до цього (кажу, як здавалося, невеликий магазин з нею, хоча з ким-то молодим' (я думав, що був трохи хм) вона могла бачити, як це може бути багато для мене, і їй було шкода, але потім вона тільки ходить і говорить, що це. Просто мені не подобається насправді. Я насправді добре з нею."

Відповідь викликав обурення. “Якщо б вона хоч якусь пристойність, вона запропонувала б гроші повернутися. Але, очевидно, у неї немає сорому", - писав Starray.

"Ця жінка дійсно є неприємний шматок роботи", - написав gamerwido. “Вона повинна знати, що те, що вона зробила-це вийшла з ладу, ніхто не думає, приймаючи ?70+ подарунок від кого вони ледве знають добре. Ви намагалися зробити добру справу і вона скористалася тобою і тепер вона намагається прикинутися, що це ви, що він винен."

Багато порекомендував їй попросити гроші назад. "Якщо вона не поверне ?70 за, скажімо, п'ять днів, залучити ваше начальство", - писав IamtheDevilsAvocado. "Нехай нехай її нинішні роботодавці знають, як не вистачає цілісності/нечесні вона і [вона] фінансово зловживати член молодшого персоналу".Волмарт покупець платить за продуктами людини після його карта буде відхилена. Кредит - Facebook/Ганна Меліса Оливарез через Storyful0:50

Знає покупець, який втрутився і заплатив за візок іншого покупця продуктів аплодували за її жестом після кліпу моменту був доступний для Facebook 17 жовтня. Сан-Антоніо мешканка Ганна Меліса Оливарез був у черзі на Волмарт Суперцентр в Сан-Антоніо, штат Техас, коли жінка, яку вона охрестила "солодкий "Сан-Антоніо" Ангел" після того, як вона вирішила не дати їй ім'я, вийшов, щоб заплатити за людину продукти після того, як його спосіб оплати був відхилений кілька разів. Звертаючись до місцевих ЗМІ, сказав, Оливарез жінка заплатила за деталі цієї людини після його картку, яку вона каже, був подарунковий сертифікат, скоротилася в п'ять разів і у нього не було іншого способу оплати. "Я розповів їй, як солодко, що був свідком і вона сказала, 'ми повинні допомагати один одному.' Вона не скаже мені її ім'я, тому я сказав: "я подзвоню тобі, солодкий Сан-Антоніо Ангел,'" Оливарез написав на Facebook. Фото: Facebook/Ганна Меліса Оливарез через Storyful23 жовтня 20173 місяця тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/Новини/Національний/



Категория: Бизнес