Новий Mercedes-Benz G-класу буде випускатися паралельно зі старим


Опубликованно 01.06.2018 09:30

Новий Mercedes-Benz G-класу буде випускатися паралельно зі старим

Виробництво нового Mercedes-Benz G-класу стартувало нещодавно, 17-го травня на заводі Magna Steyr в австрійському Граці, який раніше належав фірмі Steyr-Daimler-Puch. Неподалік розташована фірма Mercedes-Benz G GmbH, з'єднуючи таким чином австрійський завод з концерном Daimler.

Автомобіль з заводським позначенням вперше побачив світ у 1979 році, а з тих пір було продано понад 300 тисяч штук. Гелендваген — це ім'я стало прозивним, тому і попит з роками не падав, а тільки зростав. Якщо в кінці дев'яностих щорічно випускали не більше чотирьох тисяч позашляховиків, то до 2013 року випуск перевищив десять тисяч машин, а в 2016 — двадцять тисяч штук!

Новий автомобіль, нехай і повторює контурами старий, практично нічого не має спільного з попередником, зате зберіг заводське позначення W 463. Клієнти у G-класу схоже завжди будуть, і навіть серйозна ціна не бентежить: ціна базового Mercedes-Benz G 500 (422 к. с.) тільки починає від 122 тисяч євро.

Можна заощадити і придбати автомобіль колишнього покоління? Можна, але не так просто. Так, в Граці збережуть виробництво старого геліка серії W 461, але вони вже не відповідають нинішнім вимогам до цивільної продукції і відправляються на службу в армію або специфічні галузі промисловості. Зберегли три версії: п'ятидверний універсал, шасі з кабіною і тривісне версія. Вони доступні для деяких ринків, де вимоги по екології не перевищують стандарти Євро-5. До таких, наприклад, відноситься Австралія і країни на Близькому Сході. Теоретично дідка можна пригнати і в Україну, але поклавши рику на серце, таке прийде в голову хіба що колекціонерові.

Нагадаємо, чим відрізняється новий Mercedes-Benz G-класу від колишнього.



Категория: Автомобили