'Більшу частину часу це просто продажів техніки'


Опубликованно 14.08.2018 10:27

'Більшу частину часу це просто продажів техніки'

Але вони дійсно? Або вони просто базікали про своїх вихідних, поки вони тримають вас на гачку? Користувач на питання&чергову статтю сайті задала питання, який викликав запеклі суперечки.

На думку одного з респондентів, старий "поговорити з менеджером" рутина-це просто старий рекламний трюк. “Лол, відмінний питання! Відповіді немає", - написав консультант Деніела перла.

"Існує популярний метод продажів, який був освоєний автомобільної промисловості продажів, закликав закрити 'Вища влада'.

“Простіше кажучи, продавець просить перспективою на зобов'язання вести бізнес, натомість на ціну (або інші оборотні товар), які вони вже знають, що вони можуть отримати. Тобто раз вони дійсно потрібні схвалення від менеджера, велику частину часу це просто техніка".

За словами г-на перла, як освоїти техніку, щоб розповісти потенційним клієнтом, “мені потрібно, щоб отримати схвалення вашої заявки, але я не наважуюся задати такий поступки, якщо Ви не впевнені, що немає ніяких перешкод для просування вперед.

“Якщо мій керівник стверджує це, ви готові негайно рухатися вперед? Якщо ні, то давайте обговорювати будь-яких інших перешкод, перш ніж я піти до мого начальника з цим проханням, так що я не отримаєте яйце на моє обличчя, отримуючи його схвалення і потім сказати йому, що ви були просто цікаво.'"

Програмне забезпечення продавець Даг користь було трохи інше. "Багато продавці дають певні цінові параметри і багато разів покупець просить, що продавець може надати без подальшого схвалення", - написав він.

“Це часто добре знають і зловживають підкованих покупців, які не будуть приймати будь-які пропозиції, поки вони доберуться до менеджера, тому він став несвіжим тактика сигнал для потенційного покупця, що продавець боровся за кращу ціну, фактично роблять так.

"Тому відповідь на Ваше питання-ні, це не завжди реально, але не завжди неохайний."

Проте інші не погодилися, стверджуючи, що менеджеру завжди необхідно. "Як фахівець із продуктів для Volkswagen я можу дати деякі реальному світі розуміння цього", - написав Елліотт мукає.

“Коротка відповідь-Так, ми завжди йдемо поговорити з менеджером. Менеджери мають усі повноваження по прийняттю рішень в дилерському центрі, коли справа доходить до числа та цифри. Наше завдання-ставити гіпотетичні питання, і бути першого, другого, третього і четвертого "ні".

“При купівлі нового автомобіля важливо знати, що Інтернет, по суті, звели нанівець всі зусилля у створенні дійсно хороших машин. Сьогодні, це більше сотні доларів, ніж тисячі і навіть у безвихідній ситуації велика знижка вже зі знижкою ціна досить рідко.

"Коротше кажучи — знайти самого високого обсягу дилера для вашого бажаного роблять це більшість місцевих до вас, і шанси на це дуже багато, незважаючи ні на що."

Колишній слюсар Даг Скотт також заявив, що це "диспетчері говорити" був справжнім, але дав трохи іншу версію. "Так, вони роблять, і більшість дилерів зараз мають офіси зі скляними стінами він занадто легко потрапити не збираюся менеджер", - написав він.

“Це не означає, що вони отримують схвалення, це фактично означає, що продавець виходить і говорить менеджеру, що він планує робити з його комісія, а може бути, жарт або два. Вони не обговорювали вашу пропозицію.

“І ще щось пам'ятайте, вам не потрібно давати депозит, перш ніж продавець йде до менеджера. Вони використовують цей прийом, щоб змусити їх історія йде до менеджера легше повірити".

Почніть заощаджувати на телефонних дзвінках користувачів Кевін Берк, між тим, сказав менеджер розмови були реальні "певною мірою". "Багато хто дилери використовують те, що називається 'системою' продавати автомобілі", - написав він.

“Продавець біжить назад і вперед між клієнтом і менеджером з продажу надаючи пропозиції і зустрічні пропозиції, намагаюся закрити угоду.

“У такому разі, очевидно, що вони говорять. Інших дилерів ціна інакше — ні-переговорів, магазини завойовують популярність, що деякі тарифи на інтернет, щоб зменшити клопоту, але немає автомобіля або вантажівки або залишає торговця або продається без продавця надати її менеджеру з продажу для затвердження.

“Ці машини належать дилер, не продавець, а менеджер повинен переконатися, що є достатньо грошей в інтернет.

“Незалежно від того, менеджери з продажу і менеджери з продажу говорять, але жоден з них дійсно працює для покупця. Всім платять по валовому прибутку — так розмова йде, як шишка в цій справі?'"

frank.chung@news.com.au



Категория: Бизнес