'Ні один клієнт не зазнав будь-яких збитків взагалі.
Опубликованно 29.09.2018 18:15
Австралійська комісія з цінних паперів та інвестицій почалася громадянська страта дій стосовно колишнього Довер директор фінансових послуг Террі Макмастер у Федеральному суді в понеділок.
Поимейте просить суд оголосити Містер Макмастер і його компанія порушили закон фінансових послуг повідомляють клієнтам зі своєю "політику захисту клієнтів" в період з вересня по березень 2015 2018.
"Політика захисту нібито 'призначений для гарантувати, що кожен Дувр клієнта вам (НДЦ) найкращі рекомендації і максимального захисту у відповідності з законом'," поимейте йдеться в повідомленні.
"Однак, зважаючи поимейте це було розроблено, щоб клієнти тягар з потенційною відповідальністю за збитки, що випливають з рад, який був недбалий, недоречно або не в інтересах клієнта."
Політика захисту був знятий у березні після поимейте піднятих проблем.
Містер Макмастер з'явився на банківському Королівської комісії в наступному місяці, де після двох годин інтенсивного допиту він перетворив "Білий як полотно" і почав важко дихати. Він був на ношах і відвезли на швидкій.
Фінансові послуги Довер їздив у червні з бізнесу, коли його фінансове ліцензії на надання послуг смикалася і Містер Макмастер віддалений від промисловості у складі суду виконанню зобов'язання з регулятором.
Виступаючи в ABC, Містер Макмастер, обвинуваченого поїмо переслідує "вендета" проти нього і сказав, що він був "жертвою навмисного приниження і утиски".
"За останні 12 років було лише 31 скарги проти Дувра, порівняно з десятками тисяч проти великих банків", - сказав він. "Ні один клієнт не скаржився (спеціально) про політику захисту клієнтів ... і ні один клієнт не поніс ніяких втрат на всіх."
frank.chung@news.com.au
Категория: Бизнес