Чому Алді не продають смажена Кура


Опубликованно 08.10.2018 10:45

Чому Алді не продають смажена Кура

Зараз Алді Австралії головний виконавчий тому Даунта виявив причину. Виступаючи в Австралії, Містера Даунта відзначив складність логістики, зберігання та продажу смажена Кура лякали його.

Клопоту не варто додаткового прибутку. "Наша філософія полягає в тому, давайте зосередимося на тому, що важливо і робити правильні речі з приводу вартості", - сказав він газеті.

“Це вибір, чого не робити, вірно? І ми вирішуємо кожен день, чого не слід робити, тому що це зберігає наш бізнес простіше і ефективніше. І що ефективність ... те, що лежить в дуже низькій вартості ведення бізнесу, яка лежить в основі нашої здатності служити відмінну якість продукції за найнижчою ціною".

• 'Ми, безумовно, були винні в минулому'

• Дік Сміт звинувачує у закритті харчовими продуктами в Алді

• Як Алді вибирає спеціальні купує

• Алді повинні зберегти низькими цінами або 'ми всі помремо'

• Промисловість спекотне ціною курячий похід 'зміна'

У березні $1 зростання ціни на смаження курей в Coles і Woolworths від $8 до $9 був описаний як "індустрія-найважливіша подія", яке може означати кінець "гонки на виживання" один в роздріб аналітика.

"За нашими оцінками, на $8 не робить ніякого прибутку від продажу барбекю кури і Woolworths продає щорічно близько 50 мільйонів курей і Coles продає всього за 40 млн," Бенк оф Америка Меррілл Лінч аналітик Девід Errington йдеться в записці.

"У 1 $рухатися ціна матеріалу, але що більш важливо для нас це скоріше символ того, що Колс і Вулворс зараз шукаємо шляхи підвищення рентабельності без шкоди для конкурентоспроможності".

Алді в минулому році били річний обсяг продажу-8 млрд. доларів в перший раз і зараз займає близько 12,1% ринку продуктового сектора Австралії, за даними Рой Морган.

У просторі 17 років, як відомо, потайний німецької мережі дискаунтерів виросла з двох магазинів в Сіднеї до 500 національному, стрибка ярма, щоб стати третім за величиною в країні супермаркет.

Але він також зіткнувся з критикою за те, що занадто "потайний", як затятий підприємець Дік Сміт нещодавно заявив, звинувачувати в Алді за закриття його Дік Сміт харчовими продуктами бізнесу.

Днем раніше він звернувся з відкритим листом до власників Карл Альбрехт-молодший і Беате Хайстер, закликаючи на пару, щоб показати їх особи в Австралії і пояснити їх "довгострокових планів".

Містер Сміт сказав невблаганний Алді по дисконтуванню змусить місцевих виробників із бізнесу. Ці вимоги були рішуче відкинуті Алді, в якому вказала, що вона працює більше 11 500 австралійців і партнерів з більш ніж 1000 австралійських постачальників.

Виступаючи перед журналістами в минулому місяці в Сіднеї, Містера Даунта зізнався, що звичка Алді за недомовленості призвели до "недостовірної та неточної інформації" про роботу супермаркету.

"Ми, безумовно, були винні в минулому, зосередитися на веденні бізнесу, на піклуючись про своїх клієнтів, і ми вклали час і зусилля в інформуванні зацікавлених сторін у тому, що на землі ми робимо", - сказав він.

frank.chung@news.com.au



Категория: Бизнес