Пасажирів попередили про 'гори' як зайнятий залізничної лінії закриваються протягом декількох місяців


Опубликованно 30.11.2018 00:00

Пасажирів попередили про 'гори' як зайнятий залізничної лінії закриваються протягом декількох місяців

Еппінг до Чатсвуда лінії метро на північному узбережжі Сіднея закриють після того, як останній поїзд в суботу ввечері повинні бути замінені на автобуси.

Вартістю $2 млрд, щоб побудувати і відкрили менше десяти років тому, за посиланням перенесла кілька питань прорізування зубів, включаючи не придатні для більшості поїздів на мережі.

Критики заявили, що вони побоюються закриття може призвести до "катастрофи дорожнього руху". Коли лінія відновлює поїзди будуть більш частими, але нинішня пряме посилання на КБР будуть розірвані.

Тунелі і станції, які в даний час є частиною Північної лінії T1, який курсує між Хорнсбі і міста через Еппінг, будуть закриті протягом принаймні семи місяців, так що вони можуть бути готові для метро Сідней поїзда.

Нова лінія метро, яка з'єднає північно-заході Сіднея в Сідней, коштує 20 мільярдів доларів, щоб побудувати і планується відкрити в 2019 році.

Колишній СБС новин Чи Лін чин був незмінним кампанію з підвищення обізнаності флоту рожевими заміна рейок автобусів.

Чи Лін чин є обличчям кампанії з підвищення обізнаності про заміну автобусних маршрутів.

Еппінг в Чатсвуде залізнична лінія відкрилася тільки в 2009 році.

Міністр транспорту штату Новий Південний Уельс Ендрю Констанс заохочує пасажирів, які користуються зв'язком, в тому числі і Еппінг-Чатсвуд, які є двома з найбільш жвавих станцій міста — планувати свою нову подорож до лінії закривається з неділі.

"Це значні незручності клієнтів, ми не ховалися від цього," сказав пан Констанс.

Транспорту загального координатора Вікторія Марг Прендергаст сказав, що організація намагається отримати повідомлення про закриття для студентів Університету Маккуорі і працівників в області.

"Ми пішли в овердрайв за ці два тижні, doorknocking більше 100 малих і середніх підприємств та порушених громад, щоб вони були повністю поінформовані про прийдешні зміни, і це буде продовжуватися в протягом семи оновити місяць," пані Прендергаст.

Під час закриття дверей платформи екран буде встановлений і системами сигналізації та зв'язку будуть модернізовані.

Парк автобусів, фірмові "станції" будуть пасажири порома між Еппінг і станції Чатсвуд, закликаючи на всіх зупинках, принаймні, кожні шість хвилин у піки і 10 хвилин в інший час.

Подорожей, які в даний час приймають 15 хв на поїзді між Еппінг-Чатсвуд і тепер займе не менше 25 хвилин.

Станція Маккуорі парк на Еппінг чествуд у Сіднеї.

Еппінг до Чатсвуда залізничної лінії закриють на сім місяців.

Нинішні поїзда може вмістити близько 1800 чоловік кожен сенс 14,400 пасажирів на годину зможе дістатися до роботи і кампуса. Більше сотні пасажирів, які стоять, теж можна вкорячить.

Навіть великий потенціал однією колодою автобусів в Сіднеї може поміститися тільки 110 осіб у кожній, в загальній складності. Якщо 55 з цих двох подорожей на годину близько 12 000 клієнтів зможуть піднятися на борт, зниження на поїзд.

Виступаючи на новини.ком.АУ в минулому році, коли про закриття оголосили Новий Південний Уельс зелень сенатор д-р Фарукі Mehreen, який в той час був прес-секретар Державного вечірка транспорту, сказав, що пасажири повинні готуватися до транспортної проблеми.

"Це абсолютний рецепт для хаосу і показує, що уряд не продумали свої безглузді планують закрити, порвати, замінити і здати громадська залізнична лінія приватного сектора," сказав д-р Фарукі.

"Це буде як мінімум сім місяців страждань для пасажирів".

Коли лінія спочатку відкрилася в 2009 році, було виявлено, що багато потяги не змогли використати тунелі.

Тангара поїздів, а також деякі старі акції були відсторонені від маршруту, тому що підйом під пер. річці Кове був занадто крутим для них, щоб працювати. Рівень шуму в тунелях також були знайдені, щоб бути так голосно, як реактивний літак.

Ніякої конкретної дати поки не призначено до відкриття, але уряд сподівається, що нове метро в Сіднеї розпочнеться восени наступного року.

Коли лінія знову стане частиною метро Сіднея, який планується відкрити в 2019 році. Фото: Додається

Тоді одноповерховим, машиністів поїздів метро буде використовувати поточну тунелі для перевезення пасажирів від Пеннант і Касл-Хілл, Еппінг через кожні чотири хвилини, а великий зростання з поточної частоти.

Але це окупиться для пасажирів Маккуорі парк, університет Маккуорі і в Північній Райд вони більше не буде мати один поїзд в місто і доведеться міняти в Чатсвуде на переповненому Т1 Норт-Шор послуги.

Примусове зміна триватиме до 2024 року, коли буде завершено другий етап метро Сіднея. Це буде бачити, відкрився новий тунель з Чатсвуда КБР через гніздо ворони, Північний Сідней і Barangaroo.

Для отримання більш докладної інформації про заміна рейок автобусів між Еппінг-Чатсвуд і відвідати станцію посилання на веб-сайт.Легкорейковий Хаос0:57

Побачити затримки і хаос на будівництво лінії легкорейкового трамвая від водія дивитися в очі.20 лютого 20187 місяців тому/дисплей/сайт DailyTelegraph.ком.ас/веб/сайт DailyTelegraph/особливості/гордість Австралії/



Категория: Бизнес