Золота запустити який до березня скінчено?


Опубликованно 24.01.2019 17:30

Золота запустити який до березня скінчено?

Але який до березня втрачає свій блиск?

У минулому році, дискаунтер фіксували прибуток в розмірі 470 мільйонів доларів на зростання продажів на 5,4 відсотка. Тим не менш, в торгівлі оновлення раніше на цьому тижні, власник Wesfarmers який до березня сказав, що продажі впали на 0,6 відсотка. Навряд чи величезний, але тривожне коливання, тим не менш.

Роздрібний аналітик сказав: "підряд "який до березня" як-для-як домогтися зростання продажів в магазинах знижки, ймовірно, підійшла до кінця".

Навіть власний бос який до березня був допущений в магазині гикає в минулому році, в тому числі жінок діапазон зносу, що не вдалося надихнути і беручи педаль від зниження цін.

Роб Скотт, керуючий директор Wesfarmers, який володіє Kmart і мета, сказали, що було "багато роботи" на бренд.

"Який до березня в перехідний період і команда працює за рахунок підвищення продуктивності та ефективності для підтримки наступного етапу зростання", - сказав він.

Зростання продажів який до березня сповільнилася, викликає занепокоєння власника Wesfarmers.

Це не тільки універмаг під тиском, так як австралійці скоротити витрати.

У четвер, корпоративна реструктуризація спеціаліст Джеймс Стюарт з обороту фірма Фер'є Ходжсон сказав, що відвідуваність торгових центрів впала напередодні Різдва. Він розповів австралійськийроздрібний ринок був "найгірший за 20 років" з числа покупців знижується на 15 відсотків рік до року за тиждень до Різдва.

Вже в цьому році ланцюжок чоловічу Ед Гаррі увійшов в адміністрацію в той час як в Катманду показав, що у нього було важке різдвяний період.

Роздрібних продажів в Австралії виріс в листопаді на нікчемні 0,2 відсотка від місяцем раніше.

Індикаторів від Westpac і Мельбурнського інституту, індекс споживчих цін зріс на 0.1 відсотка в грудні. Автори, здавалося, здивувався, що він пішов набагато зазначивши: "з падінням цін на нерухомість в Сіднеї і Мельбурні, падіння фондових ринків, постійна турбота про глобальних торговельних війн і політичної нестабільності, резонно виникає питання, чому індекс споживчих настроїв тримається так добре."

Є перші ознаки велику вагу і може повертатися в норму. Але не дивуйтеся, якщо в 2019 році деякі відомі універмаги на австралійський головній вулиці Боротьби.

Катманду, проведені в очікуванні цього святкового періоду. Фото: АПУ зображення/Дін Lewins

ЗОЛОТА ЗАПУСТИТИ ЯКИЙ ДО БЕРЕЗНЯ СКІНЧЕНО?

Одкровення Wesfarmers' що продажі на Kmart впали на 0,6 відсотка в 2019 першого тайму стало шоком.

З продажу Wesfarmers з Колс в листопаді минулого року, успіх Kmart буде навіть більш важливим для здоров'я суть свого батька.

Уповільнення зросту продажів відбувається за відносно часу який до березня. Генеральний директор Руссо, який був широко приписують обертаючись, послуги за вирахуванням торгових марок і знижуючи ціни, звільнився в листопаді.

Одна теорія полягає в великій, як Woolworths' W має отримав набагато гостріше в цінах і асортименті при повному року продажі зросли на 0,7 відсотка.

Роздрібна аналітик Citi Крейг Вулфорд йдеться в записці аналіз Різдвяної торгівлі, що який до березня може почати заїкатися: “після чотирьох років сильного зростання продажів, ефективність продажу який до березня мабуть, стабілізується на високому рівні.

"Підряд "який до березня" як-для-як домогтися зростання продажів в магазинах знижки, ймовірно, підійшла до кінця, з великою Ж і потенційно цільових випереджаючи його в другому кварталі 2019 року."

Руссо, який перетворив який до березня в гроші роблячи машину, залишив роздрібної торгівлі у листопаді. Картина: Стів Таннер

Wesfarmers Містер Скотт сказав, що менше зниження цін і в її межах були за те, що він описав як "уповільнення імпульсу" в "який до березня".

“У попередньому аналогічному періоді, який до березня знизили ціни істотно і досягли дуже сильного зростання обсягу. В цілому в минулому році ми продали більше одного мільярда одиниць по всій який до березня діапазону. Що вміщено великий тиск на магазинах і ланцюжки поставок.

“У цьому році який до березня команда продовжує падіння цін, але не до такої ж міри. Вони намагалися знайти правильний баланс, але не отримати той же зростання обсягу".

Містер Скотт сказав, що в такій важливій категорії "Жіночий одяг", "який до березня" необхідності", щоб переконатися, що у нас є продукція, яка сильно резонує з клієнтами." Але Всі категорії для дому — всіх тих північних нік-НАКС — все добре.

“У нас є більше роботи, щоб зробити, щоб поліпшити нашу ефективність і витрат на складі, управляти величезним обсягом продукту ми продаємо. Коли ми отримаємо наша пропозиція правильно, ми створюємо гарні продажі", - сказав він.

Містер Скотт відмовився коментувати спірне рішення, у якого скуйовджене клієнтів пір'я — переїзд від'їзду з фронту в банк в середині магазину.

Він щось сподіваючись, як, здавалося б, просто не відправляє людей в іншому місці.

Великий W виявляється більше конкурента на який до березня, ніж це було в останні роки.

ОБ'ЄКТОМ МОЖЕ ОБЕРНУТИСЯ?

Протягом деякого часу, інші мережа універмагів цільової Wesfarmers' було кволий фірми дитини.

Його традиційний ринок був під облогою низькими цінами який до березня і в H&M і Zara snaffling стиль-свідомих споживачів.

У минулому році, мета забронювали 306 мільйонів доларів "знецінення" як продажу просіли. Домислів було хоч відбавляй мережі магазинів будуть скорочені або об'єднані в Kmart і цільове ім'я канув в історію.

Але щось змінилося. Сказав Wesfarmers на цьому тижні зіставних продажів на цілі збільшена на 0,5 відсотка. Це скромне підвищення, але це з урахуванням торгової марки рятувальний круг.

Містер Скотт був бадьорий: "спостерігається поліпшення мета, з низької бази, але ми з задоволенням відзначаємо постійне поліпшення ми спостерігаємо."

Багато аналітик поставив під сумнів логіку Wesfarmers, які володіють брендами, які ефективно конкурують один з одним. Містер Скотт не бачив його таким чином.

“Ми бачимо, як Kmart і Target, як наявність різних пропозицій клієнтам — ми завжди орієнтуємося на збереження цінового лідерства, поставляючи кращу продукцію за ще більш низькими цінами, і мета зосереджена на створенні Моди та якості.

“Ми вважаємо, що є багато частки ринку ми зможемо отримати доступ, не воюють один проти одного. Деякі з наших кращих продуктивності який до березня магазинах по сильно виконання цільових магазинах у той же центр".

Все ж, якщо мета не може підтримувати його зростання, питання на майбутнє залишиться.

Мішені падали протягом деякого часу. Але це опубліковано минулого тижня несподіване зростання продажів. Фото: АПУ/Мелвін Книпа

Японський рітейлер Uniqlo, як H&M і Zara, робить гучні імена паніки.

Майєр проти діджеїв: хто буде процвітати?

Минуло шість місяців з тих пір Джон Кінг оселився в штаб-квартирі торгового центру Myer в Мельбурні. У нього попереду величезні завдання з Майєр звітності колосальні втрати в розмірі 476 мільйонів доларів, перш ніж він підписав по пунктирною лінії. У минулому році продажі знизилися на 3,2 відсотка.

“Майєр завжди в спад продажів. Це було протягом останніх 10 років як зарубіжні ритейлери Uniqlo, Sephora і Амазонка забрати з глибинки універмагів," роздрібна консультант Брайан Уокер, роздрібної лікар групи, розповів новини.ком.АУ.

Застряг між Девід Джонс і дискаунтери, Майєр боровся, щоб забезпечити чіткі підстави для того, щоб люди голову в магазин, - сказав він.

"Єдиний реальний шлях для Майєр зменшувати, рости онлайн, продаж ексклюзивних брендів та збереження лояльності будівлю", - сказав він.

Це саме те, що він робив, говорив Майєр, який зазначив новини.ком.ас коментує пан Кінг зробив на повний рік результати компанії у вересні, де він сказав, що клієнт був "абсолютний фокус мережі".

Майєр обтяжений дорогої оренди. Фото: Метью Фаррел

Однак пан Уокер сказав, що є велика проблема — тривалі і дорогі договори оренди на менш красивих магазинах, які було важко вивернутися.

Р-н Кінг сказав Майєр зустрічався з орендодавцями і дивився на "правильних розмірів", читати скорочення, деякі зі своїх магазинів.

“Тут підлога і підлозі. Як правило, з трьома поверхами ми заллємо складі, але ми можемо отримати той же самий рівень простору з двох (пол)."

Він не виключив закриття магазину, але наполягав 60 з 62 магазини були прибутковими і вони є план для кожної філії: "те, що ми робимо Таунсвілл відрізняється від того, що ми робимо в Чадстоне".

Девід Джонс сподівається, що його взуттєвої рай підлогу в своєму флагманському магазині в Сіднеї буде привести в рух ноги.

Девід Джонс був у кращому становищі, Містер Уолкер сказав. Компанія мала чітку демографічну і експериментував з меншим форматом магазинів, які коштують менше.

Але найголовніше ді-джей перетворює свої магазини в околиці самі по собі. Флагманський магазин в Сіднеї тепер може похвалитися "взуттєвої рай" статі, що незабаром буде включати в себе бар з шампанським з видом на Маноло Бланік.

"Фізичні роздрібна зміниться в плані менше магазинів, але набагато більше досвіду і взаємодії навколо них і те, що роздрібні торговці грають", - сказав він.

Але навіть діджеї знайшов Різдва боротьби, відкриваючи в четвер, що зростання продажів сповільнилося під час святкового періоду.

“Австралія може підтримувати обидва Майєр і Девід Джонс? Відповіді немає і ми не виключаємо придбання горіхів."

benedict.brook@news.com.au



Категория: Бизнес