Прокат 24yo впливу сумочка бізнес-імперію


Опубликованно 24.11.2019 06:00

Прокат 24yo впливу сумочка бізнес-імперію

На початку цього року, 24-річний впливає фактор Ніколь Шираз хлопець сказав їй, щоб вибрати дизайнер сумочку для її майбутнього дня народження.

Але в той час було багато їй подобалося, вона не могла знайти, кого вона любили досить, щоб виправдати високу вартість.

Ось коли МС Шираз натрапив на геніальний бізнес-ідея, яка змінила її життя.

Молода жінка, яка розділяє час між Сіднеєм і Лос-Анджелес, завжди був шанувальником оренда одягу онлайн, а не постійно оновлювати свій гардероб.

Ніколь Шираз запущений в січні бос жіночі. Фото: Instagram/@nicoleshiraz

Тому, коли вона не могла влаштуватися на ідеальну сумочку, вона вирішила почати свою власну оренда сумка компанії.

Результат був бос дами, яка офіційно запущена в кінці січня.

Минулого місяця він був оцінений в 1,2 мільйона доларів після знаходження інвестора, і зараз компанія налічує 400 предметів з висококласних дизайнерів, таких як Шанель, Фенді і YSL в обігу і команда з 20 співробітників.

Їй вдалося згребти в приголомшливій прибутком у розмірі $10 000 в перший місяць і $30 000 в третій місяць, у той час як бізнес як і раніше працює поза домом МС Шираза.

І в цьому місяці, бізнес, вийшла на новий етап, потрапивши в рекорд сукупних продажів як в Австралії, так і в інтернет-магазині США на загальну суму понад 105 000$.

Бос леді також вдалося досягти 100 000 передплатників на Instagram через чотири місяці і він тепер має більш ніж 100 авторитетів і послів бренду, просування бренду.

МС Шираз розповів новини.ком.АУ натхнення випливає з її власного "егоїзму", але перетворився в історію успіху австралійця.

"Я не великий на соціальних медіа, і мені подобається позувати і випендрюватися і все таке, тому я хотіла зробити сумочку на день народження тільки, щоб показати його, але я пішов у магазин і не міг знайти нічого, мені дуже подобалося — я не хочу витрачати тисячі на один мішок", - пояснила вона.

"Тому що я так багато подорожую між Сіднеєм і Лос-Анджелес, а я жити зі своєї валізи, я знімаю багато одягу ... тому я подумав: чому б не взяти сумку, як одяг?'

"Я почав цим займатися, але (інші сумки прокат сайтах) тільки старі речі і дводенний-оренда політику — але ви хочете, щоб тримати їх протягом тижня або двох."

Вона сказала концепції вдарив акорд з молодими жінками в аналогічних обставинах.

"Там дуже багато тиску на людей, щоб тримати вгору-до-дата і виглядати на вечірках і заходах, але багато людей не хочуть витрачати гроші авансом," МС Шираз сказав.

Бос Леді пропонує тижневої, двотижневої або місячної оренди. Фото: Додається

"З босом дами, жінки можуть виглядати і відчувати себе як бос, вони можуть відчувати себе дорого і впевнено, без стресу і тиску."

Спочатку, МС Шираз було тільки чотири жіночі сумки, так як вона ще хвилювалася, бізнес може "провалитися".

Але через тиждень вони були зайняті, і вона знала, що вона була на переможця.

"Ось коли я думав, 'добре, це ринок'. Люди любили його, і він поширився з уст в уста", - сказала вона.

"Я почав з впливовими стрибати на борту і це було дивно — я отримував накази, коли у мене навіть не було сумки, тому що не було більш попиту, ніж пропозиції."

МС Шираз незабаром отримав кредит у банку і забезпеченого інвестора і зумів швидко розширити асортимент і її команда.

Але навіть до цих пір, вона не відразу зрозуміла, як успішна леді бос стає.

"Чесно кажучи, я так наздогнав я навіть не звернув увагу на те, скільки замовлень ми отримали, але в кінці третього місяця, я одержав прибуток 30,000$", - сказала вона.

“Багато людей говорили мені, що 99 відсотків стартапів зазнають невдачі, але я не пішов на це, думаючи, що це. Я просто хотів допомогти інших дівчат в моєму становищі виглядати і відчувати себе добре, навіть якщо вони не мають грошей, щоб витрачати.

МС Ширазі заявив, що компанія була все про розширення можливостей молодих жінок. Фото: Instagram/@nicoleshiraz

"Я знайшов ринок, який не існує".

Вона сказала, що величезна частина бізнесу допомагає жінкам впоратися з тиск, щоб виглядати певним чином, посилюється тиск на соціальних медіа.

Вона сказала, що компанія працює над цією проблемою, маючи послів з усіх верств суспільства — від студентів-підлітків, щоб перебування на дому мами — публікуючи позитивні і корисні статті на сайті та "побудова спільноти" клієнтів, які підтримували один одного.

Вона сказала, що бос дами скоро будуть отримувати додаток — яке вона описала як "Uber сумок" — що б далі розвивати бізнес.

МС Шираз сказав, що одна з причин її успіху був пропонуючи щотижня, раз на два тижні і щомісячні варіанти оренди. Компанія також пішов вище і поза гарантувати своєчасну доставку, зрідка закінчується з кишені, коли кур'єр казуси траплялися.

Вона сказала, що асортимент незабаром буде розширення в розкішні багаж і відкриття магазинів, і що бос дами скоро також проведення вечерь та обідів для клієнтів і авторитетів, щоб обговорити впевненості в собі і іншим раджу.тенденції в галузі фінансів491



Категория: Бизнес