Ми завжди повинні бути попереду думаю
Опубликованно 18.04.2018 07:03
З шведський меблевий гігант готується до прокату 16000 нових співробітників протягом найближчих 12 років, так як він викочується нових магазинів і формати магазинів, ІКЕА каже, що це вже наймають на роботу, що "не існувало 10 років тому".
В Австралії, компанія отримує більше 20 000 заяв про прийом на роботу кожен рік в різних областях, включаючи продажі, стійкості, закупівлі, взаєминами з клієнтами, Електронна комерція, продукти харчування, нерухомість, логістика, управління зберіганням, транспортуванням і дизайн інтер'єру.
"Там дійсно немає типовий кар'єрний шлях у IKEA", - сказав Річард Харріс, начальник відділу кадрів для ІКЕА Австралії. "Я почав в харчовий бізнес, став директором магазину, а зараз я в країні HR-менеджер, і я цілком можу з гордістю сказати, що у мене немає формальної кваліфікації кадрів".
Пан Гарріс сказав, що його підхід до найму співробітників — ІКЕА називає їх "колег" — щоб "шукати таланти в кожному".
"Якщо хтось має щось унікальне, щоб запропонувати, ми маємо багато ролей в різних областях і функції", - сказав він. “Ми хочемо, щоб наших колег підтримати нас у створенні інклюзивної, відкритої і чесної культури.
“Наш підхід завжди був дуже ясний. Ми наймаємо на основі нашої культури та цінностей, по-перше, це наш пріоритет номер один. Як я описував наш підхід полягає в тому, що ми не наймаємо резюме, ми наймаємо людей".
На додаток до своїх 10 магазинів ІКЕА нещодавно викотили пункти прийому в регіонах та інтернет-магазини в Тасманії, Канберра, австралійська столична територія Північна територія, Квінсленд і великий Сідней.
У минулому році компанія відкрила новий розподільний центр в $150 млн у Сіднеї Марсден Парк, підкріплюючи свої інтернет-магазини поштовх.
Згідно з дослідженням, проведеним за замовленням меблевого гіганта, 70% австралійців не мають чіткого уявлення про те, що майбутні роботи будуть виглядати в Австралії, в той час як 45% не вважають своє нинішнє робоче місце adequatel готує їх до майбутнього.
ІКЕА наймає приблизно одного працівника кожні сім секунд. Фото: Андерс Віклунд/агентство AFP/ТТ
Опитування 1000 людей виявив номер один занепокоєння викликає вплив автоматизації і технології та потенційні втрати робочих місць. "Це не стільки про зникають робочі місця, для нас це більше про те, як змінюються завдання — ми завжди повинні думати вперед", пан Гарріс сказав.
“Ми попрощалася наш самий давній колега 36 років в п'ятницю. Вона думає, що повернеться в першій частині свого кар'єрного шляху, половину завдань вона не існує сьогодні. Її перша роль була ЕДП електронної обробки даних. Ми ще п'ять років далеко від інтернету, коли вона почалася.
"Відмінний приклад того, як ролі будуть розвиватися, на наших кухнях відділ планувальник кухонь була папірець — тепер це стало цифровому, підвищення [роль] на наших кухнях співавторами [хто] використовувати свої навички і досвід, тому що цифровий інструмент допомагає їм планувати кухню більш швидко."
Пан Гарріс сказав, що ІКЕА шукали "дух того, що ми називаємо повсякденному підприємництва" у своїх співробітників. "Ми закликаємо наших колег прийняти обов'язок їх власного шляху", - сказав він.
“Те, що ми визнали, є деякі завдання будуть замінені на технології. Що ми робимо з використанням технології формування робочої сили навколо людей.
"Ми вважаємо, що майбутнє-навички будуть ставати все більш цінними в міру просування до крос-функціональної роботі — гуманістичні, реактивний, інноваційний, міжособистісні."
В даний час 21% співробітників ІКЕА були з компанією протягом більш ніж 10 років, в той час як близько 60 відсотків мали три різні ролі.
Містер Гарріс сказав, що мета була 80-90 відсотків внутрішнього просування, навіть у періоди розширення, зі спробами перевчити і перевести персонал в інших частинах бізнесу, де це можливо.
"Наш підхід завжди ставимо [наші співробітники] їх кар'єрного шляху", - сказав він. “Ми закликаємо їх спробувати різні ролі, функції зміни. Ми також вважаємо, що призначення на один розмір більше, щоб розтягнути їх розвитку.
“Наші зусилля спрямовані на виконання клієнтом. Ми знаємо, що у нас є великі можливості, щоб задовольнити потреби наших клієнтів. Технології ми дивимося на те, як ми можемо зробити його як можна більш безболісним. Ми дивимося на цифрові екрани для ІКЕА фуд бізнес, способи оплати, всі речі, щоб зробити його безшовним подорож".
frank.chung@news.com.au
Категория: Бизнес