Поставивши машину в простір, ймовірно, не допомогло нижня лінія
Опубликованно 22.04.2018 18:27
США щокварталу 780 мільйонів доларів збиток (997 млн. доларів) в результаті величезні проблеми виробництва, які гальмували потік свого блокбастера автомобіля до мінімуму.
Квартальні збитки Тесла дає щорічні втрати в США і зростаючий борг 2,2 мільярда доларів.
Сповідуючи борг на ринки в четвер вранці за Австралійським часом, Тесла зізнався, що був "самовпевненим" і "самовдоволеним".
Тесла втрачає останнім часом неймовірну кількість грошей.
Виробничі проблеми призвели Тесла до осені добре відстає від графіка на 3 модель автомобіля, який призначений для масового ринку, пропонуючи.
Компанії прагнули зробити 5000 автомобілів на тиждень до кінця 2017 року, але міг тільки керувати, щоб доставити кілька тисяч в цілому протягом року. Він зараз працює, щоб виправити свої помилки, імпортувавши всю нову виробничу лінію з Німеччини для заміни проблемного обладнання на акумуляторному заводі.
Проблеми можуть бути простежені в найкоротші терміни, що бачила Тесла в поспіху, щоб досягти високого рівня виробництва.
Маск визнав, що в четвер він був занадто амбітним в минулому.
"Ми, ймовірно, були трохи самовпевнені, ми були задоволені", - сказав він, визнавши, що виправлення всіх помилок призвели "біль".
“Рівень болю надзвичайно висока. Я був у gigafactory на День Подяки", - сказав він.
Затримки Тесли поставити компанію в незручне становище. Компанія запозичила багато грошей для себе, а для цього потрібно продати багато машин, щоб платити гроші назад. Кожна затримка коштує більше грошей, при цьому відклавши гроші-фазі. Це не може тривати вічно.
Тесла в США коштує довгострокових 9,5 мільярда доларів боргу та фінансового лізингу на своєму балансі, і процентний вексель за своїми боргами майже півтора млрд. доларів в рік. Навіть якщо це не брати більше, що законопроект може бути встановлено зростання процентні ставки в США підуть вгору.
У четвер, однак, Тесла генеральний директор мускус був бачити світлі сторони. Він охоче визнав його величезний автоматизований завод акумулятор "інопланетного дредноута" gigafactory — був не в змозі працювати належним чином.
Дві з чотирьох зон "ніколи не працювати", - сказав він. Але він знаходив утіху в несподіваному місці – побачивши, що люди можуть насправді працюють краще, ніж роботи.
“У нас є напів-автоматична лінія, яка являє собою серію невеликих автоматичних станцій, керованих людьми. І вони насправді є надзвичайно ефективними", - сказав він. "Він відродив мою віру в людство".
Людина, який хотів вигнати людей з виробництва, а не знаходячи їх дуже корисно і дуже здібним.
“Стрімкий розвиток прогресу і людей здатність швидко адаптуватися вельми примітна. Наші підлозі-автоматична лінія перевищує всі три автоматичні лінії".
Все-таки, пане Маск не хочу, щоб склалося враження, що батареї були зроблені, як на замовлення меблів чи піцу з дров'яної печі.
"Це не кустарна!" пожартував він.
Вчора приземлився мускус, який регулярно зносить конкурентів у космічній галузі зі своєю компанією spacex, дві ракети-носія назад на землю після запуску важкої ракети Falcon.Компанії spacex запускає Сокола важка ракета0:51
Елона маска успішно запустила важку ракету "Сокіл", сама потужна ракета в світі на сьогоднішній день, як перевірку його здатності доставляти вантаж на Місяць і Марс7 лютого 2018день тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/технології - синдиковані/
Категория: Бизнес