Іграшки R нас помер засновник: Чарльз Лазарус
Опубликованно 24.05.2018 12:12
Іграшки R нас підтвердили смерть Лазаря в заяві.
"Там було багато сумних моментів для іграшок R нас в останні тижні, і нічого більше прикро, що сьогоднішня новина про смерть нашого улюбленого засновника, Чарльз Лазарус," компанія сказала. "Наші думки і молитви з сім'єю Чарльза і близьких." Лазар, який пішов у відставку з поста гендиректора іграшки R нас в 1994 році перетворено в індустрії іграшок з бізнес-модель, яка стала однією з перших роздрібних категорій вбивць — великих магазинів, які так хочуть одне, а є такий багатий вибір, що вони їздять більш дрібних конкурентів з бізнесу. Ще зовсім недавно, іграшки R нас знайшли себе не в силах пережити тренди цифрової епохи, а саме конкуренції з подібними Амазонці, дискаунтери, такі як Walmart і мобільних ігор. Вже не в змозі витримувати вагу свого важкого боргового навантаження, минулого тижня компанія оголосила, що вона закриє його або продасть свою 735 магазинах по всій країні, в тому числі діти R нас магазини.
Жінка штовхає візок для покупок графічний іграшки R нас талісман Джеффрі жираф у магазині в США в 1990-і роки. Фото: AP фото/Данило Hulshizer.
Але протягом десятиліть він був іграшки R нас, що водила тенденції у дитячою грою, стає стартовим майданчиком для чого стали одними з найпопулярніших в індустрії іграшок. Лазар, син власника веломагазину, за зразком бізнес після самостійного обслуговування супермаркетів, які ставали популярними в 1950-х роках, штабелювання товару дають покупцям відчуття, що це було нескінченну кількість іграшок. У магазинах створюється чарівне відчуття для дітей роумінгу проходи заповнені з Барбі, велосипеди та інші іграшки, розкладені перед ними.
Ланцюг має свої корені в дитячих торгуватися міста, дитячі меблі магазин, що Лазар був відкритий в 1948 році в своєму рідному місті Вашингтоні, округ Колумбія, він почав продавати іграшки через пару років, коли клієнти почали питати за них, і він швидко прийшов до висновку, що в бебі-буму років, іграшки були більш прибутковий бізнес, ніж на вулиці.
Він відкрив свій перший магазин, присвячений продажу тільки іграшки в 1957 році, назвавши його іграшки R нас з "Р" пишеться тому, щоб створити враження, що це написав дитина. Магазинні тележкаи готова для клієнтів, щоб захопити і заповнити собою з супермаркету.
Чарльз Лазарус і Карл Олсен іграшки R нас в 1993 році.
У 1965 році, Джеффрі жирафа стала компанія талісман, з'явившись у своїй першій телевізійної реклами в 1973 році. У 1980-х і початку 90-х років, іграшки R нас переважають іграшка-магазину і його дзвін, "я іграшки R нас дитина" стала гімном для дітей по всій країні.
У 1992 році, Лазар відправився з президентом Джорджем Бушем-старшим для відкриття перших іграшок в Японії.
Він сам, маячила за його промисловості в період розквіту своєї компанії, особисто подорожуючи на щорічному ярмарку іграшок в районі Манхеттен. Тисячі покупців з усього світу відвідати, але тоді це був Лазар, якого виробники дуже зацікавлені, щоб справити враження, сказав Марк Розенберг, ветеран іграшка маркетолог і засновник поняття SkyBluePink.
Президент Джордж Х. Буш, ліворуч, слухає іграшки R нас голова Чарльз Лазарус, так, як він відвідує другий магазин іграшок мережі відкриється в Японії в 1992 році. Фото: АП.
Можливість дати "месьє Лазар" тур ваш салон був право проходу для маркетологів, каже Розенберг, який вперше зустріла Лазаря на такий випадок в 1987 році в якості маркетолога для Тигра електроніки. Лазар йшов через шоу-руми, що дають відгук на іграшки вишикувалися перед ним у супроводі групи співробітників гарячково конспектують кожне його слово, сказав Розенберг. "Як молодий маркетинговий хлопець, якщо Чарльз Лазарус сподобалося те, що ви робили, це була б найбільша річ у світі", - сказав Розенберг. “У нього є сухе почуття гумору. Якщо він чимось подобався, він би його показати. Він сміявся, але це було нелегко змусити його сміятися." Сказав Розенберг, Лазар зрозумів, що успіх іграшки R нас випливає із створення "цирк-атмосфера, щоб тримати дітей, які бажають повернутися щотижня." Джеффрі жираф незабаром створив сім'ю, з дружиною Джіджі і син і дочка. Сім'я жирафів буде здійснювати регулярні візити до магазини, паради та інші заходи. Сказав Розенберг компанії скоротити такі заходи після того, як Лазарус залишив і намагався знайти модель, яка могла б допомогти йому конкурувати з подібними "Уолмарт", який запропонував подібний вибір за більш низькими цінами, і пізніше Amazon.
Лазар, хто народився жовтня. 4, 1923, був введений в Асоціації індустрії іграшок Зал слави у 1990 році.
Категория: Бизнес