'Це було досить сюрреалістично'


Опубликованно 26.06.2018 09:03

'Це було досить сюрреалістично'

Але за даними Південно-Західного рідному Сіднеї, творець Крістіан Підлогу дивиться, останнє, що він хоче, щоб його діти пішли по його стопах. "Ви, очевидно, хочете більше для ваших дітей", - сказав він.

“Я сподіваюся, що мої діти ходять і на навчання в універі, але я вважаю, виверт-22-я відчував, що повинен подавати приклад через мою роботу, і це абсолютно. Я все ще вірю, я б був успішним, але ви ніколи не знаєте."

Після закінчення школи в дев'ять років, зараз 33-річний батько п'ятьох спробував свої сили в якості tradie і особистого тренера, серед інших випадковими заробітками. "Я зробив багато речей, наскільки робота і кар'єра, але, очевидно, будучи в числі перших випускників, які дещо обмежені", - сказав він.

“Я не оглядаюсь назад з жалем, але спробуйте озирнутися назад і подумати, чому. Я просто не розумію, що світ завжди буде там чекає мене, я просто надто прагнуть потрапити туди. У ретроспективі, очевидно, що немає необхідності поспішати. У світі завжди чекає".

Він витратив шість років, працюючи в електронній комерції в якості покупця для Groupon і livingsocial, робота з до-і найближчі торгові марки "допомогти їм з деякими ідеями про те, як зростати в космос".

Зрештою, набридло одно-і з половиною години їздити кожен день, він взяв паузу. "Під час перерви я вирішив, що хочу залишити спадок після себе, те, що мої діти зможуть пишатися", - сказав він.

Р-н Каруана заснував християнські Павла в 2015 році, названий на честь його сина — логотип бренду являє собою час, як його син народився, 11:25 ранку. Ріс він завжди цікавився годинами і моди, і він сказав, що під час закордонної подорожі він зрозумів, що був проміжок на ринку для знаменитого австралійського бренду годинник.

Без традиційного досвіду проектування, він вважає, що його "нестандартний підхід" - це сила бренда, черпаючи натхнення з австралійської культури, ландшафту і будівель. "Я пишаюся тим, що я дивився за вікно", - сказав він.

"Найбільша різниця для нас не приходять від традиційних часових фон, у мене немає членів сім'ї, які були годинникарі."

Але пан Каруана заявив, що він не знав, перш ніж він отримав у промисловості, наскільки низьким він був. "Фактична роздрібна просторі існує дуже багато різних вимірах", - сказав він. “Австралійський ринок на відміну від французького ринку, або Східної Європи і Азії.

“В Америці все більше особи, але 43 мм може бути занадто великою в Гонконзі або Китаї. Першим ділом намагався вивчити бази і де я хотів пограти в пунктах ціни. Це була напевно, найбільша проблема".

У той час як 98 відсотків кварцові годинники виробляються в Китаї, християнин Павло використовує японську базу, що вимагають тривалого виробництва. "Наш час виробництво становить 75 днів", - сказав він.

“Шість з них-це просто те, що називається гарячі це годинник, годинник під різними кутами, щоб переконатися, що він не втрачає часу. Це насправді досить складне, коли ти ставиш години там.

“Наша середня ціна становить $200, і ми даємо два роки гарантії виробника. Ви дійсно повинні переконатися, що ви ставите якість продуктів там, тому що вона не приймає [довгих], щоб поїсти у вашій маржі".

З моменту запуску у вересні 2015 року, компанія сформувала понад 10,6 млн. доларів і тепер складується у понад 530 магазинів по всьому світу, включаючи Майєра, клей і знакових.

Продажів було дано значний поштовх в 2016 році, коли Селена Гомес була на фото онлайн носіння християнського підлоги годинник дане їй вентилятор на зустріч за лаштунками в Сіднеї. Пізніше співачка виклала фотографії дивитися на її модний блог.

"Це було досить сюрреалістично," р-н Каруана заявив.

frank.chung@news.com.au



Категория: Бизнес