Зупинити когось краде ваші дані, шляхом її продажу першого


Опубликованно 11.07.2018 03:12

Зупинити когось краде ваші дані, шляхом її продажу першого

Недавній скандал, який побачили мільйони користувачів Facebook нібито їх призначенням даних запропоновано тенденція людей, які хочуть взяти владу над своєю інформацією, продаючи її за гроші або нагороди, по завершенні обстеження і бере участь у фокус-групах.

Приготування: чому людина-proofing ваш гроші важливі

Опитування Pureprofile виявлено 27% австралійців вважають закриття свого облікового запису Facebook в зв'язку з нещодавнім скандалом Кембридж аналітика, в той час як 41 відсотків заявили, що вони були стурбовані у зв'язку з їх персональних даних.

Тим не менш, 28 відсотків заявили, що вони не проти, що їх персональні дані використовуються компаніями, за умови, що вони вирішили поділити його на своїх власних умовах.

Сучасні споживачі розуміють, наскільки вони корисні для великих компаній, сказав генеральний директор Pureprofile Нік Джонс.

"Споживачі починають реально розуміти значення своїх персональних даних і готові виступити проти компаній, які використовують без їх згоди," містер Джонс сказав. "Тепер ясніше, ніж коли-небудь, що цей новий споживачами персональних даних відсунути означає, що бренди повинні бути прозорими про те, як вони отримують доступ і використання персональних даних".

Соціальний дослідник Марк McCrindle сказав, що майбутні покоління більш спокійно інформація про їх бути доступні, ніж їх попередники.

Ванесса Бредшоу, 27, продає її дані у вигляді платних опитуваннях. Фото: Девід Свіфт.

"Вони знають, що вони відстежуються за допомогою мобільного GPS, соціальних медіа, зараз онлайн і цільової реклами, спливаючих в браузері," містер McCrindle сказав. “Це покоління вже не так скептично і не як змовницький погляд на світ, як і в попередніх поколіннях. Існує велика різниця між поколіннями у готовність ділитися даними".

Він сказав, що людям сподобалось, що вони можуть впливати на прийняття рішень брендів.

"Що змінилося хоч в тому, що люди набагато менш імовірно, щоб брати участь в маркетингу, якщо є стимул", - сказав він. "Це великі компанії, які можуть собі дозволити платити і люди знають про це."

Ванесса Бредшоу підписали з Pureprofile заповнення онлайн-анкети для отримання додаткового доходу.

"Ми Єдина родина дохід, так що було трохи зайвого," пані Бредшоу сказав. “Я оцінила той факт, я міг би продати мій погляд. Будучи перебування на дому мами, це було розширення прав і можливостей, щоб мати можливість впливати брендів".

Мати двох завершує онлайн-опитувань, і, як правило, отримує кілька доларів на дослідження, які складаються з плином часу.

KOCHIE: таємний шлях на ринок нерухомості

"Якщо я щось писав на Facebook і компанія використовувала його, я б скористався", - сказала вона. “Багато людей не розуміють, що вони пишуть про своїм друзям в соціальних медіа можуть бути використані.

"Опитування я робити не прошу, ваше ім'я або адресу, і ви можете дійсно знати Вашу думку."

Спочатку опубліковано як заробити на власних даних



Категория: Бизнес