- Попрошу утримуватися від відвідування ресторану в майбутнє'
Опубликованно 07.08.2018 13:39
Келлі Сміт з Уельсу, сказав, що вона "лютує" після того, як вона отримала лист від власників її місцевої філії мережевий паб Біфітер, який попросив її не повертатися.
Цей 36-річний сказав, що вона регулярно відвідувала паб в комфортабельний в Уельсі з її восьмирічним сином, як він був любитель часникового хліба, а їй подобалося скориставшись знижками через нагороди забігайлівка клубу.
• Що 'K' в який до березня розшифровується
• Чому зараз саме час просити про підвищення зарплати
• Лист ніхто не хоче отримувати
Вона розповіла Південний Уельс Аргус вона скоїла "жменька скарг" в останні два місяці, і отримав відшкодування в результаті.
Але пані Сміт навмисно відмовлено скаржитися, щоб отримати халяву.
"Я скаржився, тому що стейки не готують так добре, як хотілося б, і одного разу я прочекав більше години на обід", - розповіла вона виданню.
“В інший раз бутерброд мого сина було занадто важко для нього, щоб насолоджуватися.
"Персонал завжди був великий і кожен раз, коли вони запропонували повернути гроші або іншу їжу, це не те, що я коли-небудь просила."
В листі до пані Сміт, нібито, заявив: "Ми вважаємо, як комфортабельний, Біфітер так явно не в змозі задовольнити ваші вимоги в плані якості продуктів харчування і рівня сервісу, що було б доречно, якби ви люб'язно утриматися від відвідування ресторану в майбутнє".
Мати одного сказала Південний Уельс Аргус вона зв'язалася Уитбред, компанія, яка володіє Біфітер ланцюга, після отримання листа.
Їй нібито повідомили співробітники були "стежити за нею" після серії скарг.
Біфітер представник сказав в Південний Уельс Аргус: "протягом останніх шести з семи візитів Міс Сміт поскаржився, для того, щоб отримати гроші на свою їжу", - сказав спікер.
"Наша команда працює дуже важко, щоб забезпечити всіх наших гостей з привітним і приємним досвідом, однак, стало очевидно, що ми не можемо задовольнити особливі вимоги Міс Сміт."
Міс Сміт сказав, що заборона була "обурливим" і що персонал повинен був сказати їй в обличчя, перед тим як надіслати листа.
Ресторан має рейтинг 3.6-зірка на Facebook і займає 78 з 369 ресторани у Ньюпорт на TripAdvisor.
alexis.carey@news.com.au
Категория: Бизнес