Алді зачинив за приховану зміни маркування
Опубликованно 23.12.2018 13:25
Німецька мережа супермаркетів почалася етапність в менший розмір шрифту для блоку інформація про ціну на свою 523 магазинах, повідомляє Вісник Сонця.
Цінова група інформує покупців, скільки вони платять за стандартні вимірювання в грамах або літрах, так що вони можуть легко порівнювати продукти на основі.
Згідно з австралійським законодавством, деякі великі рітейлери повинні відповідати питомих розцінок код, який вимагає, щоб інформація була помітною, розбірливою, однозначні" і близько до ціни продажу на продуктовий товар.
Алді має майже вдвічі зменшити розмір шрифту свою цінову одиницю, від 5 до 3 мм. Представник Квінсленда Асоціація споживачів Йен Jarratt сказав Алді вже "залетіла".
"Пристрій ціни набагато менш помітним і читаним для покупців, тому вони менш схильні помічати і використовувати їх, щоб допомогти прийняти рішення про те, що вони збираються купувати", - сказав він газеті. "У результаті покупці не завжди отримаєте найкращу ціну і вони в кінцевому підсумку потенційно витрачати більше".
Нова цінова одиниця на лівому і старих цін блок праворуч. Картинка: Вісник Сонця
Прес-секретар Алді захистив зміни. "За останні 12 місяців ми були поетапного введення в магазині ціна принтери карт", - сказала вона.
“Наші нові принтери зараз знаходяться в більш ніж 75 відсотків наших магазинах. Принтери мають різний формат для відображення цінових карт, формат, який був розроблений, щоб де-безлад представлену інформацію для наших клієнтів".
Вона підкреслила, що "як лідер ринку у розробці та просуванні ціноутворення", Алді був "не зацікавлений в мінімізації цієї інформації".
"Ми дуже пишаємося нашим керівництвом ціни і зацікавлені тільки в наданні ясним і чистим інформацію для наших клієнтів", - сказала вона.
“Ми знаємо, що клієнти Алді користуються тим, що ми не змінюємо тиждень ціни на тиждень, а ми показуємо найвигідніші ціни кожен день. Ми будемо активно прагнути до зворотного зв'язку з клієнтами, щоб гарантувати, що наш новий підхід до мітка ціноутворення не бентежить наших шановних покупців".
Ось 10 порад від ЯК, щоб допомогти вам зробити більшу частину блок ціноутворення:
1. Бренди
Порівняйте ціни на різні марки одного і того ж продукту між-абсолютно відмінностей часто великі. Але також зверніть увагу на спеціальні пропозиції, які можуть тимчасово мати найнижчу ціну одиниці.
2. УПАКОВКА
Подивіться на ціну одиниці інших розмірів торговельної марки та інших брендів. Ціна за одиницю великі пакети, як правило, значно нижче, ніж дрібних і середніх пакетів. Але стежити за виключенням і спеціальні пропозиції, і намагайтеся не купувати великі пакети, якщо це призведе до значних втрат.
3. СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ
Порівняти ціни на спеціальні пропозиції з звичайна ціна того ж продукту чи з інших марок та розмірів. Можливо, вам потрібно шукати на етикетці, за ціною одиниці спеціальної пропозиції, тому що часто це не дуже видно і розбірливо. Це варто робити порівняння, тому що там може бути ідентичний або аналогічний товар, чи інший розмір упаковки доступні за ще більш низькою ціною за одиницю.
4. РОЗСИПОМ АБО ФАСОВАНИМИ ТОВАРАМИ
Якщо продукт доступний вільний або розфасованими, перевірити ціну одиниці обох. Часто ціна одиниці вільні продукту буде значно нижче, ніж в упаковці, але там можуть бути постійними і тимчасовими винятками. Продукти часто можна знайти вільні або розфасовані включати м'ясо, рибу, сир, фрукти і овочі.
5. ПРОДУМАНА УПАКОВКА
Порівняйте ціни за одиницю продукції, у розробці упаковки для тих, у простіше упаковки. Як правило, чим простіше упаковка буде мати більш низька ціна одиниці продукції. Продукти часто доступні в складний або простий упаковки включають в себе сушені трави і спеції, сушені фрукти, безалкогольні напої, кава, оброблені фрукти.
6. СУБ-ПАКЕТИ
Якщо продукт доступний у суб-пакети (наприклад, індивідуальні порції/порцій/пакетиків у пачці), а також просто в одній упаковці, порівняти ціни одиниці кожного. Ціна за одиницю товару в суб-пакети, як правило, набагато вище, ніж для альтернативи. Продукти часто доступні в суб-пакети або окремі упаковки соків, безалкогольних напоїв, йогуртів, сухофруктів, а на сніданок вівсянку.
7. ПРОДУКТИ В РІЗНИХ ФОРМАХ
Перевірити ціни на один і той же продукт, коли він продається в різних формах, наприклад свіжі та заморожені. Заморожений продукт може мати більш низьку ціну за одиницю або ви можете бути в змозі заморозити недорогий свіжий продукт себе. Часто продукти доступні в різних формах, включають охолодженого/замороженого м'яса і риби, свіжих/заморожених/консервованих овочів, свіжих/заморожених/консервованих фруктів і меленої кави або кавових зерен.
8. ЗАМІНА ТА АЛЬТЕРНАТИВНІ ПРОДУКТИ
Шукати близьких замінників і альтернатив, багато продукти. Близькі замінники і альтернативні варіанти доступні для багатьох продуктів. Отже, перевірте ціни за одиницю замінників і альтернативних продуктів, а також тих, які ви зазвичай купуєте. Продукти, які часто мають близьких замінників або альтернативи включають фрукти та овочі, м'ясо, рибу і сир.
9. ПРОДУКТИ В ДЕЯКИХ ЧАСТИНАХ МАГАЗИНУ
Якщо продукт продається в більш ніж однієї частини супермаркету, перевірте ціни за одиницю продукції, де продукт продається. Там можуть бути великі відмінності в ціни продуктів, що продаються в різних частинах супермаркету. Продукти часто продаються в декількох частинах супермаркет включають, м'ясо, риба, сир, горіхи, фрукти і овочі.
10. ЦІНИ В РІЗНИХ МАГАЗИНАХ
Порівняйте ціни на продукти в різних магазинах. Ціни можуть значно відрізнятися між магазинами так це платить, щоб порівняти їх і будьте готові купити від однієї, яка пропонує кращу ціну. Ціни за одиницю продукції повинні бути надані в друкованій рекламі та на інтернет-продаж сайтів, тому, використовуючи ці, і знаючи ціну за одиницю ви зазвичай платите за пункт, ви можете легко зробити між-магазин порівняння.
frank.chung@news.com.au
Категория: Бизнес