'Це більше не система нагород для багатьох людей'


Опубликованно 04.03.2019 08:15

'Це більше не система нагород для багатьох людей'

Зміни відбувалися поступово протягом останніх декількох років, але була Національної протягом останніх шести тижнів. Тепер клієнтам доведеться завантажити додаток MyMacca на доступ до популярних "купити п'ять, отримати один безкоштовний" операцію.

З більш ніж 800 містах і близько чверті мільйона чашок кави щодня, Макдональдс є найбільшим в Австралії, і тому "найпопулярніші" мережа кав'ярень.

Не дивно, що багато клієнти незадоволені змінами.

Деякі з них повідомили, глюки, в результаті чого втрачається "марки", в той час як інші скаржаться, що це несправедливо, наслідки старих клієнтів.

Один клієнт розповідав новини.ком.ди він як і раніше використовується восьми-річний HTC бажання по телефону, який можете запускати новітні програми.

"Що мені відразу з системи лояльності", - сказав він.

“Тоді я думав, що з багатьох людей, які просто використовувати панель телефону — вони залишаться теж. А також у багатьох літніх людей, які не заморочуються з мобільних телефонів. Це дискримінація технологій".

Клієнти брали на сторінці Facebook Макдональдс, щоб скаржитися.

Попрощайтеся з паперовими картами.

"Нова система нагород кави-це смішно", - Мел Кларк писав.

“Моя мама в 68 Не купуйте дані для її телефону, так що ви можете використовувати тільки додаток системи винагороди з Wi-Fi, який половину часу не працює. І з невідомої причини чотири, що вона зникла, коли ми вчора підключили. Вона б до неї безкоштовно одна зараз, але і почати знову. Це вже не система нагород для багатьох людей".

Renae Купер сказав, що вона ненавидить нових нагород кави на додаток". "Четвертий раз я пішла, і додаток не працює", - написала вона. "Не радує".

Мадлен Елізабет погодилися з тим, що додаток "не працює".

Алістер Рейні заявив, що він "розчарований" з переїздом.

"Я знав, що додаток не буде працювати, як я мав перш проблем", - сказав він. “Я пішов разом з ним і так, додаток потребує оновлення, і я втратив чотири марки, які я зібрав. Тепер я повернувся до нуля. Думаю, мені доведеться знайти інше кафе".

Прес-секретар розповів новини.ком.АУ "Макдональдс" отримав "велику зворотний зв'язок від клієнтів на додаток і більше людей, ніж коли-небудь раніше, користуючись нашої програми лояльності кави".

"Ми пишаємося тим, щоб завжди пропонувати нашим покупцям велику цінність незалежно від того, чи є вони обідати в наших ресторанах, використовуючи додаток в нашій MyMacca або замовлення McDelivery через UberEats", - сказала вона.

"Клієнти зі старших карт і раніше зможуть скористатися пропозиціями, які надають їм право на безкоштовний кава, сік або безалкогольний напій покупку в нашому беруть участь ресторанів."

frank.chung@news.com.au



Категория: Бизнес