'Це більше не система нагород для багатьох людей'
Опубликованно 04.03.2019 08:15
Зміни відбувалися поступово протягом останніх декількох років, але була Національної протягом останніх шести тижнів. Тепер клієнтам доведеться завантажити додаток MyMacca на доступ до популярних "купити п'ять, отримати один безкоштовний" операцію.
З більш ніж 800 містах і близько чверті мільйона чашок кави щодня, Макдональдс є найбільшим в Австралії, і тому "найпопулярніші" мережа кав'ярень.
Не дивно, що багато клієнти незадоволені змінами.
Деякі з них повідомили, глюки, в результаті чого втрачається "марки", в той час як інші скаржаться, що це несправедливо, наслідки старих клієнтів.
Один клієнт розповідав новини.ком.ди він як і раніше використовується восьми-річний HTC бажання по телефону, який можете запускати новітні програми.
"Що мені відразу з системи лояльності", - сказав він.
“Тоді я думав, що з багатьох людей, які просто використовувати панель телефону — вони залишаться теж. А також у багатьох літніх людей, які не заморочуються з мобільних телефонів. Це дискримінація технологій".
Клієнти брали на сторінці Facebook Макдональдс, щоб скаржитися.
Попрощайтеся з паперовими картами.
"Нова система нагород кави-це смішно", - Мел Кларк писав.
“Моя мама в 68 Не купуйте дані для її телефону, так що ви можете використовувати тільки додаток системи винагороди з Wi-Fi, який половину часу не працює. І з невідомої причини чотири, що вона зникла, коли ми вчора підключили. Вона б до неї безкоштовно одна зараз, але і почати знову. Це вже не система нагород для багатьох людей".
Renae Купер сказав, що вона ненавидить нових нагород кави на додаток". "Четвертий раз я пішла, і додаток не працює", - написала вона. "Не радує".
Мадлен Елізабет погодилися з тим, що додаток "не працює".
Алістер Рейні заявив, що він "розчарований" з переїздом.
"Я знав, що додаток не буде працювати, як я мав перш проблем", - сказав він. “Я пішов разом з ним і так, додаток потребує оновлення, і я втратив чотири марки, які я зібрав. Тепер я повернувся до нуля. Думаю, мені доведеться знайти інше кафе".
Прес-секретар розповів новини.ком.АУ "Макдональдс" отримав "велику зворотний зв'язок від клієнтів на додаток і більше людей, ніж коли-небудь раніше, користуючись нашої програми лояльності кави".
"Ми пишаємося тим, щоб завжди пропонувати нашим покупцям велику цінність незалежно від того, чи є вони обідати в наших ресторанах, використовуючи додаток в нашій MyMacca або замовлення McDelivery через UberEats", - сказала вона.
"Клієнти зі старших карт і раніше зможуть скористатися пропозиціями, які надають їм право на безкоштовний кава, сік або безалкогольний напій покупку в нашому беруть участь ресторанів."
frank.chung@news.com.au
Категория: Бизнес