Жінка в люті на Bunnings 'жалюгідний' собака правило
Опубликованно 02.04.2019 12:00
Жінка взяла до Facebook, щоб скаржитися на "жалюгідні" правило після того, як їй сказали, їй довелося заткнути її собака, перебуваючи в магазині.
“Ви повинні морди вашої собаки в Bunnings?! Просто тому, що якийсь придуркуватий хлопець не питав дозволу, перш ніж торкатися до собаки і пощипывало? Б***ь шкода", - написала вона.
“Це не моя б***ь собака, яка вкусила якогось шмаркача. Мій доброзичливі і люблять людей".
Багато інші власники собак, здавалося, збентежив правило, стверджуючи, що вони завжди брали своїх собак в Bunnings.
Жінка залишилася обурює те, що її довелося заткнути її "дружнє" собак.
“Я завжди беру з собою свою собаку Bunnings, вона абсолютно любить його. Я думаю, це здорово", - сказав один.
"Я взяв Мій ротвейлер в Bunnings без проблем," ще писав.
Один додав: "Собаки-це сім'я, якщо ви не залишити своїх дітей вдома, тоді навіщо чекати, що інші залишать їх furbabies."
Але було багато людей, які погодилися з політикою.
"Bunnings необхідності забезпечення громадської безпеки під їх дахом, так що якщо це означає тільки дозволяти в намордниках собак всередині, я думаю, що це досить справедливо", - сказав один.
"Всі говорять, що там (зю) собака не агресивна, поки вона не кусає бідного дитини", - додала інша.
Це Bunnings правило справедливо? Повідомте нам ваші думки у коментарях нижче.
Bunnings головний операційний директор Деббі пул розповів новини.ком.АУ організація оновила свої правила навколо собаки чотири роки тому.
Правила навколо собаки були в місці починаючи з 2015 року.
"Tradies завжди приносять своїх собак в скелю і вантажівки, в наших магазинах і в 2015 році, ми відновили наші умови вступу допускати собак на весь наш магазин", г-жа сказав пул.
"Ми розуміємо, що є багато різних думок на цей і отримавши безліч відгуків від клієнтів і нашої команди, ми дуже постаралися, щоб використовувати здоровий глузд, щоб реалізувати збалансований підхід".
Міс пул сказав, що собаки були вітати в магазині, якщо вони були доброзичливими, під контролем і надійно зафіксована на транспортному засобі, на повідку і носити намордник або на руках.
“При цьому використовується в якості керівництва, кожен магазин використовує на свій розсуд і завжди намагається зробити як краще для наших клієнтів. Ми рекомендуємо клієнтам говорять на своїх місцевих магазинах, якщо у них є які-небудь питання", - сказала вона.
Категория: Бизнес