Теплі штани і міркує про тенденції цього року їду


Опубликованно 13.04.2019 05:55

Теплі штани і міркує про тенденції цього року їду

Гігантський супермаркет Вулворта вже все прорахував і понюхав кулінарних вітру і вирішив, що великі тренди харчовими продуктами 2019 будуть.

І одна з найбільших тенденцій австралійці обійми-це перехід до росіяни винайшли злегка газований молочний напій, розпирає від бактерій, називають кефірної. Смакота.

Вулворта вважає, що він знає, що ви будете покласти в свій купався в цьому році. Фото: АПУ зображення/Ден Himbrechts

Вулворте, старший дієтолог Наталі Чонг сказав, що кефір був частиною руху в бік продуктів, які допомагають у здоров'я кишечника, так як люди звертають увагу на травну здоров'я.

"У цьому році ми прогнозуємо, що функціональні продукти, такі як зелений Банан, Борошно, крупи з пребиотической клітковиною і кисломолочні продукти з пробіотиками, таких як кефір стають все більш популярні з клієнтами", - сказала вона.

У разі, якщо ви хотіли б знати, що кефір, це іноді називають "шампанське доїть" і являє собою ферментований напій, приготований з дріжджову закваску кефірних грибків, які є пюре для створення рідини.

Я знаю, звучить дивно, але в цьому році чайний гриб так не відстануть. Стрибати на підніжку вже зараз і здивувати всіх своїх друзів. Він також сказав, щоб вилікувати похмілля, так що валяй.

Кремезний. Кефір молочний напій виробляється з кефірних грибків. Зображення: iStock Не

Напружуючи молочний гриб для приготування напою, яка набита дріжджів і бактерій. Зображення: iStock Не

РОСЛИННА ЇЖА

Ми також упакувати свинину і вигнати бекон, як ми йдемо банани для "рослинного харчування".

Котлети на рослинній основі і текстуровані безкоштовні м'ясний фарш будуть в моді, теплі штани передбачив. Це тому, що багато хто з нас з захватом стати веганом.

На думку дослідників з компанії Euromonitor, до 2020 року Австралія упаковано ринку веганські їжа буде коштувати $215 млн, і ми бачимо, третій за величиною зростання в тренді. Тільки Китай і Об'єднані Арабські Емірати ростуть більш швидкими темпами.

Навіть м'ясоїди бавляться трохи частину часу веганство, пані Чонг сказав.

"Ми спостерігаємо тенденцію, коли все більше наших клієнтів використовують замінники м'яса і представляючи вегетаріанські та веганські опції в своїй щотижневій дієти, в тому числі додаючи рослинні продукти."

Вона сказала, що ланцюжок бачив двозначного зростання в веганскої продукції в 2017 році.

"Це не означає, що клієнти стають все строго веганські або вегетаріанські, але вони більш свідомі, додавши більше овочів і рослинної їжі в їх раціоні в якості додаткового джерела корисних речовин, коли вони можуть".

Светр розширила свій макрос здоров'я-асортимент, який тепер включає в себе 15 спеціально веганські продукти.

Яловичина і моркву корчі. Ідеально підходить для тієї частини часу, веганські.

ВСЕ БІЛЬШЕ І БІЛЬШЕ ЗРУЧНОСТІ

Зручність ще один тренд на 2019 рік. Ну, тренд-це відрізок термін як зручність-це норма. Але з кожним роком людям потрібно усе більш творчі способи, щоб робити покупки і готувати легше.

“Ми бачимо великий рік-на-рік зростання свіжих продуктів, таких як салат набори, нарізані овочі, готові смажити, випікати і готувати, і ця тенденція продовжиться в майбутньому році.

"Клієнти забирають ці поєднання їжі продуктів, і може подавати як є, або вибрати, щоб поставити свої власні штрихи на їх вдома", - сказала пані Чонг.

Великий тренд 2018 року стало подальше підвищення етично мислячих, і що пухнастиків називають "екологічно свідомих" споживачів.

Один із способів це проявилося стало зростання в непарних асортименті магазину купу деформування виробляють, що виглядає менш досконалим.

"Ми продали більше 115 мільйонів кілограмів цих кволих на вигляд плоди та овочі, так як ми почали в 2014 р.," пані Чонг сказав.

"Не тільки клієнтам подобається, що вони економлять гроші, але й допомогу наших місцевих виробників австралієць зменшити кількість харчових відходів в той же час."

Кухня з Woolworths є новий стан здоров'я, магазин в двомісному затоці Сіднея. Фото: Буде Солкелд Фотографії

Woolworths є плавання на клієнтів, продовжують купувати багато медичних і оздоровчих продуктів. В грудні було відкрито "без всякої гидоти" супермаркет під назвою Кухня у шикарному районі Сіднея дабл-Бей.

Тільки панчоху добре для вас продукти, все на полиці на кухні вільний від чогось, таких як глютен, або унікальна риса, як органічні.

Ланцюг сказав, що це тільки один магазин, і служить в якості випробувального стенду для виробів в майбутньому супермаркети.

Немає Коксу банок на полицях, але це просто місце, щоб взяти рясний ковток свіжого пляшка кефіру.



Категория: Бизнес