Інтернет-магазини: що є провідним покупців витрачати гроші
Опубликованно 23.05.2019 18:40
Покупці витрачають навколо годинник, але вони могли бути просто викидання грошей на вітер, купуючи товари, які не зовсім підходять.
Аналіз я знайшов 70 відсотків австралійців визнають, що вони не завжди повертаються онлайн покупки, якщо вони в кінцевому підсумку не той розмір, колір або не зовсім те, що хотіли.
Гірших кредитних карт угод на ринку
Розгін купуйте зараз, платіть пізніше схеми
"МакНиколл" Джоанна, 24, вона сказала, що придбані товари онлайн щотижня – в основному одяг і взуття – і ухилився від повернення товару, що не закінчиться тим, що вона думала, що вони будуть.
"Я завжди має намір повернути товар якщо це не так, але іноді я не роблю цього", - сказала вона.
"Це залежить від того, скільки грошей я витратив і терміни отримання в поштове відділення, щоб відправити його назад".
Покупець інтернет-магазину "МакНиколл" Джоанна, 24, любить ходити по магазинах онлайн, але не любить клопоту і повернення товарів, якщо вони не підходять або виглядають не зовсім правильно. Картина: Джей Міста.
Багато магазини мають свої правила повернення товарів і найчастіше пекучої клієнтів , якщо вони повинні надіслати товар назад. Деякі популярні сайти, в тому числі знакових і NET-а-порте пропонують безкоштовний повернення, але в інших магазинах, в тому числі Девід Джонс і Майєр вимагати від клієнта сплатити, щоб повернути товар самі за допомогою звичайної пошти.
Прес-секретар мене Метт читати сказав, що покупці повинні ретельно вибирати свої предмети.
"Люди повинні думати, що інтернет-магазини дуже різні, як вулиця покупки, тому що він такий безпосередній і спонтанний", - сказав він.
"Покупка не закінчується, поки у вас є в ваших руках, і якщо це не то, що ви хочете, то ви повинні розглянути його повернути."
Дослідження показало, покупці звичайно хочуть повернутися щороку близько чотирьох онлайн-покупки. Середня сума, яку вони витрачають становить $96 за штуку і типові втрати не поверненням товарів становить близько 384 доларів в рік.
Експерт споживчого кредитування Ліза Монтгомері сказав, що покупці завжди повинні перевірити політику повернення на веб-сайти, перш ніж натиснути на кнопку "купити".
"Переконайтеся, що ви з'ясувати, хто пропонує безкоштовний повернення, а потім вибрати, де ви купуєте предмети з відповідно", - сказала вона.
sophie.elsworth@news.com.au
@sophieelsworth
Спочатку опубліковано як дорогі проблема лову з онлайн-покупців
Категория: Бизнес