Правило роботодавця за процес найму іскри зазор
Опубликованно 12.06.2019 11:55
Це одне правило інсайдерської Інк'и відповідальний редактор Джессіка Лібман клянеться, коли справа доходить до найму потенційних працівників, але це викликало бурю суперечок.
Опитавши сотні потенційних працівників, вона написала статтю, сперечатися не відправляти новий лист-це "помилка номер один" опитуваний може зробити.
"Правда, процес найму може розкрити тільки так багато", - написала вона в Бізнес-Інсайдер. "Ти часто засновуючи своє рішення на невеликій вибірці даних, які ви зібрали протягом кількох годин бесід з ними, іноді навіть не в людини."
Вона каже, що менеджери по найму повинні завжди "очікувати лист подяки", додаючи, "ви ніколи не повинні зробити пропозицію для кого-то, хто забув відправити один".
Вона каже, що є дві причини для цього, один з яких він сигналізує людині дійсно потрібна робота, а інший, як хто-то представляє в інтерв'ю не можуть перевести на ефективність в цій ролі.
“При відправці подячний послання не гарантує, що людина буде хороший прокат, вона дає трохи більше даних: кандидат рветься, організовані і досить добре вихована, щоб послати записку.
"Це показує, винахідливість, теж кандидат нерідко доводиться вистежувати адресу електронної пошти, інтерв'юер не дав їм."
Твір викликало шалену реакцію після Лібман поділився нею на Twitter, з багатьма людьми, припускаючи, що він мав право підхід, щоб взяти інтерв'ю.
Моє просте правило: не працювати в будь-якому місці, яка думає, що маючи доступ до вашого таланту-це велика перемога для Вас, ніж для них.Компанії, що конкурують на талант набирати, щоб переконати. З цією метою наймають як просто знайти працівників турбуватися про Дякую тобі листи.— Хрипкий Пліткар (@HoarseWisperer) 6 Квітня 2019 Року,
Це довільне трохи гейткипинга, що обидві культури - і покоління-специфічний. При цьому ви також гонг, щоб спотворити результати для людей, які діють і думають як ви, тим самим знижуючи інтелектуального різноманітності в команді. Спасибі класний, але не disqualifier.— Скотт Хансельман (@shanselman) 6 квітня 2019 року,
Ви знаєте, взявши відгул на роботі, щоб поїхати куди-небудь незнайомий, то беручи участь в ~8 годин технічні та особисті інтерв'ю-це втомлює, вірно?— Ребекка Слаткин (@RebeccaSlatkin) 7 Квітня 2019 Року,
Ці працівники будуть створювати цінність для вашої компанії, це ви повинні бути вдячні. Не дивно, що люди залишають після кілька місяців, схоже, токсичною робочої середовища, де приймаються тільки яй Сейерс — Marijam Did?galvyt? (@marijamdid) 5 квітня 2019
Багатьох користувачів також цікавить, чи є Лібман направив подячного листа опитані приділили час, щоб зустрітися з нею:
Ти посилав всіх, хто звертається спасибі вам теж відзначає? Сигналізація йде в обидві сторони.— Нет (@unfortunatalie) 7 квітня 2019 року,
Ти дякуєш кандидата для інтерв'ю? Ви не даєте їм подарунок, навіть якщо ви робите мене пропозиція. Це ділова угода, а не бар-міцва.— Джон Гарі (@recordtronic) 7 квітня 2019 року,
Але інші погодилися з її підходом, заявивши, відправивши подячний лист є професійним і ввічливим, що потрібно зробити.
Це професійна ввічливість, щоб відправити лист подяки. Багато людей з талантом, які там ще залишилися замашки.— Меліса Надія (@missyhopez) 6 квітня, 2019
Я з нею згоден. Рівень зусиль іде на відбір і найм canidate-це стрес, і навіть не відправити лист подяки або лист показує мені 1. Ви неуважні, і 2. Ваш бізнес-етикет не вистачає. Але найбільше ти неуважний.— Просто-В (@ThugDebugger) 7 Квітня 2019
У 2012 році Лібман написав таку статтю з детальним її очікування подячного листа.
Вона сказала співрозмовниця повинна дякувати їй за витрачений час, щоб поговорити з ними, вони хотіли повторити цю роботу і додати швидкознімні про те, чому вони будуть ідеальні для нього.
Вона сказала, що якщо вона не отримає лист, як ця, вона б "припускаю, що ви не хочете на роботу" і "думаю, що ти неорганізована і забув про подальшу діяльність", додавши, що "є більше я забуду про тебе".
Новини.ком.АУ зв'язався Лібмана для коментаря.
Категория: Бизнес