Коулз робить угоду з СПК на поставку асортимент місцевих фруктів
Опубликованно 19.07.2019 03:30
Гігантський супермаркет буде співпрацювати з постачальником, заснована в Гоулберн-Веллі, щоб зробити новий діапазон продуктів місцевого персики, груші та абрикоси.
По темі: Соса-Cola Amatil ріже австралійський значок НВЦ за вартістю від $147 млн. до нуля
Глава області Найменування сказав Марк Коулз, послуги пишався тим, що розширює спектр австралійські фрукти.
"Ми знаємо, що наші клієнти хочуть краще якість їжі, і вони також хочуть знати, що вони допомагають підтримувати австралійських фермерів і зайнятості в Австралії," сказав він в заяві.
На основі Шеппартон компанія нещодавно мала свою цінність скоротився з $147 млн. на немає.
Угода з "великим стимулом" для бореться бренд, який нещодавно мав своє значення скоротився з $147 млн до нуля доларів власники Coca-Cola Amatil, НВЦ керуючий директор Вайне Рег сказав.
"Це здорово, щоб побачити Колс продовжувати підтримувати місцевих підприємців та виробників", - сказав він. "Обсяг бренд Колс поліпшить наш рівень утилізації завод, а також забезпечить нашим виробникам з додатковим відводом для їх якості плодів."
Місцевого фермера Джона Сан-Паулу заявив, що угода з Колс б допомогти з тривогою місцевої промисловості у Шеппартон.
"Кожен персикове дерево являє собою сім років, поки вони виробляють плоди, і навіть більше для груші — ви заводу груші для ваших спадкоємців — значить мати зобов'язання з Колс для цього фрукта робить життя набагато простіше", - сказав він.
“Це займе деякий час, щоб отримати обрізка дерев і там не зовсім свіжий ринковий попит на фрукти, так як ці сорти спеціально вирощують для консервування.
“Таким чином, щоб бути в змозі підтримувати ці дерева і не думати про підсадки нових сортів
дуже важливо для нас".
Колс буде стимулювати його поставок з НПФ, з додатковим 1,8 млн. банок.
СОСА-COLA AMATIL ЩЕ НАМАГАЮТЬСЯ ПРОДАТИ НВЦ
У лютому, безалкогольний напій гігант "Кока-Кола" Amatil сказав кілька зацікавлених сторін оглянув виробничі потужності у Шеппартон Вікторії.
Але сказав, ВЗГ невизначеність, притаманна продаж мала на увазі, компанія знизила вартість колись культовий SPC зі 147 мільйонів доларів до сплати податків до нуля до 2018 року.
Сказав пан Вайне це було викликано "розмір і структура спектру пропозицій.
"У той час як за стандартами бухгалтерського обліку вимагають такого порушення, воно не відображає ринкової вартості НВЦ або отриманих пропозицій і не означає внесення змін до ДФЦ публічно отримані результати", - сказав він.
“Ми бачимо позитивне майбутнє для SPC як лідер на ринку обробки фруктів і овочів.
"Процес продажу йде про розгадки цієї майбутньої вартості".
Спільного інвестування 100 млн. доларів протягом останніх чотирьох років з ОАС і уряд штату Вікторія тримали двері консервного заводу та модернізацію виробництва.
Сказав пан Робук компанія отримала кілька місцевих і міжнародних необов'язкового пропозиції, але відмовився назвати, хто потенційний покупець може бути.
"Учасників в цьому процесі чітко усвідомлювати значення знакових брендів Держкоммайна, стратегічне розташування наших виробничих активів у самому серці долини Голберна, і наші близькості від зростаючих експортних ринків, таких як Китай", - сказав він.
“Це також відображає значні перетворення виробничого ділянки СПК у Шеппартон і держава-оф-мистецтво обробки і можливості упаковки, доступної для потенційних покупців НПФ.
"Загальний рівень процентних ставок, визнання цінності австралійські сільськогосподарські активи і знакової природи SPC та її торгових марок".
Продовжити розмову на Twitter @James_P_Hall або james.hall1@news.com.au
Категория: Бизнес