Рідкісний супермаркет колекціонування, щоб викликати хаос
Опубликованно 31.07.2019 04:25
Колекційні захоплення буде нагріватися знову з Колс і Вулворс збирається голова до голови, випустивши дві однаково симпатичні набори мініатюр — маленький магазин 2 проти Діснея Король Лев ooshies.
Колс буде розраховувати на успіх свого магазинчика кампанію з оновленим переліком мініатюрних продуктових товарів, включаючи форми барбекю Арнотта, Хайнц запечені боби, Маггі 2 хвилини локшина, томатний суп campbell's і освіжаючий затемнення Мінц.
Веджимайт буде своя чарівна версія, але на цей раз старовинні етикетки буде для захоплень.
Всього в 100 обмежене видання золото тролейбуси будуть перебувати в обігу, щоб додати додатковий виклик для молодих, бажаючи заповнити свої репліки полиці.
Там буде 100 рідкісні золоті візки поширилися по всій країні в рамках магазинчик міні-піддавки.
"Покупці, яким ці рідкісні малюки не просто хвастощі, що вони знайшли той самий заповітний міні в маленький магазин 2, вони також отримають $100 ваучер Колс," представник мережі супермаркетів розповів новини.ком.АУ.
"Ви пам'ятаєте ажіотаж навколо Біллі Золотий банан під час нашої кампанії Stikeez, то розраховувати на угар за золото тролів буде ще більше."
Там буде спеціальний чохол золото колектори для заповнення за допомогою цих предметів, а також мініатюрна Колс подарункова картка MasterCard, яка дозволить одержувачу зайти у розіграші п'яти мільйонів заражений очок.
Ава Кітінг 9 і Біллі Кітінг 5, з новим Колс міні-Колекціонування. Картина: Тім Хантер.
Вулворта буде розраховувати на стабільність свого колекціонування кампанії, щоб виділитися проти сильного суперника в партнерстві з Діснея Король Лев.
Обмежена серія складається з 24 ooshies, дев'ять з яких персонажами з фільму, включаючи Симба, Нала і Муфаса. Є також спеціальні версії левеня Симба і Налу.
Покупці зможуть збирати Король Лев ooshie кожен з $30 витратив в магазині на складі.
Дісней і Woolworths об'єднатися, щоб святкувати Король Лев.
Коли Коул вперше запущений в минулому році його магазинчика кампанія допомогла доставити 5,8 відсотка стрибок в продажах, в той час як бренди нажився на експозиції у складі мініатюрної серії.
Виробники побутової відбілювач Білий Король повідомив про збільшення продажів на 50 відсотків.
Ці милі ooshies обов'язково буде хітом з дітьми.
ХТО ПЕРЕМОЖЕ В БИТВІ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ?
Незважаючи на колекційних предметів буде зібрано не виключено, походах, невдоволення багатьох груп захисників навколишнього середовища з урахуванням строків пластик липні, технологічний університет Квінсленда експерт роздрібна Гері Мортімер сказав.
"Вулворта дійсно веде шлях тут — упаковка підлягає вторинній переробці паперових а якщо ви не хочете, щоб ваші колекційні, як Woolworths спільно з TerraCycle, щоб переробити непотрібні", - сказав він.
“Коул продовжив свою програму, включивши їх Coles Експрес бізнес. Розумний хід, поповнити свій автомобіль і взяти пару предметів колекціонування."
Так багато левів.
Доктор Мортімер сказав, що дві кампанії пропонують різні цінності Вулворта виграє дітей і Coles знову залучити завзятих у минулому році колекціонери.
"Він також прийде до продажу", - сказав він. “Коулз знайдете його важко зрости на 5,8 відсотка більше минулого року після запуску свого першого дуже успішного магазинчик кампанії.
“Вулворта буде велоспорт низької бази.
“Споживча психологія пояснює успіх цих програм.
“Об'єкти набувають символічного значення, коли вони нагадують нам про конкретні місця, події та людей.
“Слава про наприклад сувеніри з відпустки. Так, міні-овочевих банок або пакети від Тім Тамс нагадують нам про наших улюблених брендів ми любимо споживати."
Навіть є міні-подарункова карта. Благослови.
Доктор Мортімер сказав, що елемент несподіванки теж допоможе, тому що обгортання означає, що споживач не знає, що вони отримають.
"Не знаючи, що всередині мішка забезпечує збудження від отримання нагороди, але і стимулює повторні покупки, поки ви не зберете повний набір", - сказав він.
Продовжити розмову на Twitter @James_P_Hall або james.hall1@news.com.au
Категория: Бизнес