Ми чесно посміховиськом'
Опубликованно 13.10.2019 04:15
У п'ятницю ввечері пасажири сказали, щоб піти з роботи раніше або залишитися пізно після поїзда несправність призвела до порушення, які поширюються по всій мережі. Це призвело до величезних черг і вимоги споживачів, щоб отримати свої гроші назад.
Тіньовий міністр транспорту СЗП Кріс Миннс сказав, що пасажири заслуговують компенсацію за "цей бардак"
Член праці для Когара запитав "Що відбувається", коли "один поїзд скорочує багато в мережі?"
Поїзди хаос це ранок - ви заслуговуєте компенсацію за це неподобство! #nswpol pic.twitter.com/1GYnfPa4g8— Кріс Миннс (@MinnsChris) 23 Серпня 2019
Один користувач сказав: "Якщо Сідней поїзда може вдарити пасажирів зі штрафом за несплату правильне, справедливе, тоді ми зможемо нормально їх назад за б***ь до наших днів."
Інші підірвала Мережу і розпитували, як один недолік може привести до такого хаосу.
Будь-який інший постачальник буде відшкодовувати клієнтам, коли послуга не доставляється після зарядки їх .. де наші гроші !! #sydneytrains pic.twitter.com/mcqMzXATbU— Джош Хакетт
Категория: Бизнес