Відхилити магазин натисніть із масивної втрати прибутку
Опубликованно 16.10.2019 14:45
Знижки мережі магазинів також показали, вона порушила її умови погашення банк не у змозі виконати свої фіксованим зарядом пакту кришка в червні 2019 року.
Компанія заявила, що не відповідають пакту у вересні небудь.
Останні кілька років були завалені прибутком оголошень втрати від браку магазин з генеральним директором Росс Суда пішовши у травні під час останньої дозу поганих новин для котируваної компанії.
По темі: Що пішло не так, коли-то любили торгуватися мережа магазинів відхилити магазину
По темі: Великий W відкриває перші три магазини закрити в січні
Угоди рітейлер бореться за актуальність, як відмінність між підприємницької та іншої угоди-заповнений ланцюга стає все більш розмитою.
Роздрібні експерти кажуть, що ланцюжок бойову готовність відразу ж займають унікальне місце в австралійській серця, пропонуючи широкий спектр грайливий і корисні предмети для менш ніж за 5$.
Але були витіснені конкурентами, традиційно належали по більш високій ціні на ринку.
Споживачі тепер можуть отримати в свої руки на різні якості предметів домашнього вжитку в Target або Kmart для запасного зміни. Bunnings зазіхнула на її місце з більш дешевого засобу, в той час як збільшення великих супермаркетів упор на власний бренд товару означає покупці не потрібно запасатися на чорний дешево в магазині льодяники і прикраси для майбутнього дитячого свята День народження.
"Ми розуміємо і приймаємо акціонерів буде вкрай розчарований результатів діяльності компанії", - сказав голова Білл Стівенс сказав в четвер.
Загальний обсяг продажів за 12 місяців на 30 червня знизився на 0,8 відсотка до 793.7 млн. доларів США, при порівнянних продажів скоротився на 2,5 відсотка на тлі слабких торгів у Квінсленді, Західній Австралії та НЗ.
Компанії, які на початку цього року відхилив поглинання 78 мільйонів доларів з упаковки магнат Рафаель Geminder, сказав, що продажі покращилися на 0,7 відсотка в порівнянних одиницях за перші сім тижнів 2019/20 фінансовий рік.
Він не запропонував ніяких конкретних вказівок, а в. о. головного виконавчого Данини Аквіліна поклявся, що компанія повернеться до свого коріння, як він намагається повернути корабель навколо.
"На ретельного роздуми Ми вважаємо, що наші розбіжності з нашої основної стратегії в більш дорогих моделей на основі категорій, нас підвели в нинішній роздрібної середовищі", - сказав він.
“Ми зосереджені на тому, щоб повернутися до наших коренів і повертаючи бізнес навколо. Ми зосереджені на категорії наші клієнти знають нас і набір до суті того, хто ми є, знижку в магазині різноманітність".
Колишній головний виконавчий директор Росс Суда пішов у відставку в травні.
Університет тенденції бізнес-експерт д-р Лорен Rosewarne сказав ребрендинг який до березня в останні роки означало тепер клієнти можуть придбати за низькими цінами товари "в середовищі менш розвалюють і трохи більше Дзен, ніж відкидати пропонує магазин".
Ланцюги повинні скоротити свої втрати і відмовитися від порожньої і старіння торгових центрів, якщо рітейлер бойову готовність, має всі шанси на виживання, попереджають експерти галузі.
Залишилися 357 магазинів у блокувати мережевий магазин, аналітики наполягають на тому, що найкращий шанс для виживання далеко від торговельних центрів метро, де пішоходи падають.
Новий бос повинен розглянути питання про заповнення прогалин в районних і сільських центрів, які могли б бути залишені велику вагу і мета в найближчі роки, технологічний університет Квінсленда професор Гері Мортімер сказав.
Він розповів новини.ком.АУ немає місця в сучасних торгових клімату для компанії, без різкої зміни стратегії.
Відхилити магазин був прекрасним місцем, щоб запасти на дешеві льодяники та дитячі товари для свята.
"Я не думаю, що є чітке ціннісне пропозицію відхилити магазин, коли ви дивитеся на який до березня та інші дешево і сердито підрозділів," доктор Мортімер сказав.
“Рух може бути відхилити магазин, щоб потенційно правою розмір їх флоту, закрити ці збиткові магазини і становище цих підприємств в регіональні центри, де мета або велика ж магазини закриваються.
"Це не життєздатне, щоб бути в торговому центрі конкурує з подібними Алді і Kmart."
Консультативний аналітик " РГК " роздрібна Джефф Дарт погодився відхилити магазину, з усіх сил, щоб впоратися з загрозою онлайн-конкурсу, а також все більше стирається грань між ним і промтоварні магазини знижки.
"Вони повинні винаходити себе", - сказав пан Дарт.
“Очевидно, що просто бути дешевим, загальна товар не вийде. Вони повинні повісити свого капелюха на щось, і я намагаюся думати, що це.
“Він повертається до рітейлерам зрозуміти, чому люди туди їдуть і чому вони не йдуть туди.
“І це проблема на даний момент. Вони не зрозуміли, чому народ туди більше не ходжу".
— додаткова інформація від ААР репортер Алекс Дрюсом
Продовжити розмову на Twitter @James_P_Hall або james.hall1@news.com.au
Категория: Бизнес