Мельбурн десять років за' Сідней


Опубликованно 26.10.2019 15:00

Мельбурн десять років за' Сідней

І це не думка самовдоволеного Сіднея, це рішення двох видатних жителі Мельбурна, в тому числі федеральний міністр у справах міст, міської інфраструктури та населення, Алан Tudge.

Виступаючи на Сідней морнінг геральд населення саміту, Володимир Tudge сказав Сіднея прожилками попереду Мельбурні, коли справа доходила до витрати грошей на нові дороги та залізничні.

Федеральний парламентарій Алан Tudge (ліворуч) і народний депутат Вікторія Джефф в Badgerys-Крик-Аеропорт будівництві 23 вересня 2019. Картина: Адам, ІП

Відставання інфраструктури завадить зусиллям для Мельбурна, який має одні з найвищих темпів зростання в Австралії, щоб впоратися з набряки населення.

Ще один спікер на заході, сказав, що Мельбурн був один до двох "економічні цикли" Сідней і як і раніше зосереджені на своїх переповнених основний КБР, в той час як Сідней був прогрес у процесі децентралізації і розвантажити місто.

В даний час населення Сіднея становить 5,2 млн.-всього 250,000 за Мельбурн. Але темпи зростання в Мельбурні на 2,2 відсотки випереджає в Сіднеї на 1,8 відсотка.

У той час як багато іноземних іммігрантів переїжджають в обох містах, Мельбурн також спостерігається її зростання населення австралійців рухається до нього з інших районів країни.

До середини 2030-х років, Мельбурн, за прогнозами, перевищить Сіднея, найбільшого міста Австралії.

Обидва міста в розпал буму інфраструктури, але Сідней-це шлях вперед з перших етапів Заходу Коннекс автомагістраль відкрита для руху, метро Сіднея північно-заході зараз перевозять пасажирів і Сіднея легкорейкового повинен відкритися протягом місяця. Інших дорожніх і залізничних проектів перебувають у стадії будівництва або планування.

Легкий тест рейкового транспортного засобу проводиться в центральному діловому районі Сіднея, у четвер, 5 вересня, 2019. Фото: АПУ / підлога Бравен

"В Австралії (населення), зростання на 1,6 відсотка в рік чинить значний тиск на благоустрій наших міст, особливо в якості житла погоджень , сервісу і інфраструктури не встигає і це сталося в останнє десятиліття або два в Сіднеї і Мельбурні та меншою мірою в Південно-Східному Квінсленді", - сказав пан Tudge.

“У разі Сіднея, інфраструктура частково зрівнялися і це з-за величезних витрат уряду штату Новий Південний Уельс за останні кілька років за підтримки федерального уряду.

“Багато проектів відкриваються або відкриваються і перетворить цей місто.

"Але в Мельбурні, рідному місті, ми ще десятиліття тому на деякі з нашої інфраструктури", - сказав він.

"Отже, наше місто шосе сповільнилося в темпі, потяги часто в тисняві потенціалу та житлового будівництва не завжди відставало від зростання населення чинять тиск на процес".

У той ж подія, Кріс Макніл, директор департаменту економіки міської дизайну консультування з етики міський сказав Сідні виривається вперед.

“Навіть як гордий Melburnian, я дивлюся на трубопровідної інфраструктури в Сіднеї з абсолютним благоговінням.

"Залізничних проектах, які ведуться в Сіднеї, зокрема, є позачерговими та, що виходить від когось в Мельбурні, де є досить значне виробництво залізничної інфраструктури в Мельбурні, а також," сказав він Новини.ком.АУ.

"Я борюся, щоб знати, що відбувається в Сіднеї."

Він сказав, що Мельбурн був "один-два економічних циклів" після Сіднея.

У Джілонг трамвай вихідної вздовж набережної в західній частині пляжу на шляху до Північної кінцевої на Мельбурн Роуд. Фото: Додаються.

Це тому, що прогресування Сіднея на створення трьох різних зон міста – прибережний місто, заснований навколо нинішньої КБР; у центрі міста зосереджені на Парраматта і західний місто з безліччю вузлів, в тому числі Пенрит, Ліверпуль і новий Вестерн Сідней аеропорт.

Мета полягає в тому, що мешканці повинні мати можливість жити, вчитися і працювати в передмісті, що не вимагають тривалих поїздок.

“Мельбурн відстає по мірі, в якій існує висока зайнятість щільність і житлових живуть навколо ключових транспортних вузлів. Ось де Мельбурні повинен встигнути до Сіднея.

“Мельбурн-це ще більш централізованим, ніж у Сіднеї. Там немає нічого, як Парраматта в Мельбурні ще, Парраматта є єдиним у своєму роді в Австралії", - сказав він.

Мельбурн може бути за нової дороги і залізничних проектів, але це далеко не в змозі інерції інфраструктури.

В даний час 11 мільярдів доларів витрачаються на нове метро в Мельбурні залізничного тунелю через КБР, які будуть відкриватися в шість років. Уряд штату також повідомив про плани по залізничній лінії в аеропорт Мельбурна і зовнішній приміський цикл, так що пасажирам не доведеться їхати в центр міста, щоб перетнути мегаполіс.

Між тим, федеральний уряд виступає багатомільярдний швидке залізничне сполучення між Мельбурн і Джілонг.

В авторитетному щорічному індексі з найзручніших для життя міст, що випускаються економіст газета, Мельбурн займає друге місце. Але його корона скотилася і в останні кілька років у Відні схопив свою попередню сходинку

І Сідней наступають на п'яти так, з 2019 року, третього в світі найбільш придатного для життя міста.тенденції в галузі фінансів60



Категория: Бизнес