Tigerair в "перетягнути" на нижньому рядку Діва Австралії
Опубликованно 19.12.2019 02:40
Virgin каже, що він "спростовує спекуляції" від Марк Ландау, керуючий директор інвестиційної компанії Л1 капітал, який розповів австралійський фінансовий огляд авіакомпанії втратив дуже багато грошей потрібно буде вирізати ємність або вимкнення взагалі".
"Вірджин Австралія не має наміру закривати свій бюджетний перевізник, Tigerair, і будь-яка пропозиція є абсолютно неточним і необізнаних," авіакомпанія йдеться в заяві.
"Tigerair продовжуватиме відігравати дуже важливу роль як бюджетний перевізник для Діви австралійської групи зараз і в майбутньому".
Однак, аналітик авіації розповів новини.ком.АУ, що Діва помилився в покупці авіакомпанії в першу чергу, і що навряд чи коли-небудь прибуток".
Призначення Павла Scurrah в якості генерального директора в березні вже призвів до великих змін в Вірджін Австралія, так як вона займається з 349 мільйонів доларів за повний рік втрати і зниження вартості акцій.
Авіакомпанія оголосила про плани зробити 750 скорочували, скорочувати маршрути, в тому числі Мельбурна в Гонконг і Хабар побутового призначення, і він викупив частину програми часто швидкість флаєри вже не було.
Тигр повітря скорочується, щоб спробувати вийти на прибуток.
Тигр був особливою проблемою. Це не прибуток, оскільки скромний в 2016 році 2,2 млн доларів.
У минулому році відділом збиток склав 45 млн. доларів США, компанія заявила, до зниження потужності і пасажирів, витрат на паливо, страйки та вартість переходу для всіх Боїнгів.
Минулого тижня, Марк Ландау, керуючий директор інвестиційної компанії Л1 капіталу, сказав, закриваючи тигра може допомогти повернути прибуток на обидві Діви і групи "Квантас".
"Тигр втрачає гроші на багатьох маршрутах і вона буде змушена істотно вирізати потужності або відключення," він був процитований в АФР.
"Це буде крок зміни, які суттєво побачити обидві авіакомпанії збільшити свою прибутковість".
Видалення Тигр цілком міг ознайомитися з меншою кількістю рейсів в цілому і, що міг бачити тарифи краєм угору, які користуються великим двох.
Містер Ландау, чия фірма є Квантас інвестора, сказав знову зосередитися на Віргінські про рентабельності окремих маршрутів буде відчуватися сильніше при низькій вартості перевізника. На відміну від Діви фірмова вітчизняна авіакомпанія продовжує заробляти гроші.
По темі: Після багатьох років успіху, як все пішло не так для Діви Австралії?
Діви взяли під контроль Tigerair з його попередніх власників Сінгапур в 2014 році. Фото: Додається
Діви Австралія, новий генеральний директор Павло Scurrah (фон), з сер Річард Бренсон просування нових маршруту Богородиці в Токіо з Брісбена. Картина: Ліам Кідстон.
Прес-секретар Virgin в Австралії розповів новини.ком.АУ: "Tigerair продовжуватиме відігравати дуже важливу роль для групи."
"Операційний бюджет перевізника дозволяє нам задовольнити зростаючий бюджетний ринок в Австралії", - сказав він. "Ряд змін для поліпшення фінансових показників за Tigerair".
Ці зміни полягають у тому, що тигр перестане літати між Брісбені і Дарвіні, Брісбені і Аделаїді і Прозерпіна в Сідней від початку 2020 року. Скорочень дозволить Тигра зняти два літаки з свого парку, що також дозволить скоротити витрати.
Ці зміни дозволять забезпечити бюджетний перевізник "політ на маршрутах краще всього підходить для", сказав він.
Тим не менш, аналітик авіації Ніл Хансфорд розповів новини.ком.ди він сумнівно зміни йдуть досить далеко. "Це не заробити гроші, коли вони його придбали, воно не заробляти гроші тепер; вони повинні не купили його", - сказав він.
Заснована в Сінгапурі, Тигр вперше вийшов на австралійський ринок в 2007 році. Протягом п'яти тижнів в 2011 році, регулятор цивільної авіації обґрунтовано авіакомпанії з міркувань безпеки.
У 2012 році, діви Австралія взяла більшість акцій авіакомпанії, приймаючи повний контроль від Сінгапурських Авіаліній двома роками пізніше.
Маршрути для туристів були хліб Тигра і масло.
'НЕЙМОВІРНО БЕЗГЛУЗДО'
“Велика помилка Діві, щоб інвестувати в бізнес, який втрачає гроші. Я не думаю, що це буде коли-небудь приносити прибуток", - сказав пан Хансфорд з консультантів вирішення стратегічної авіації.
"Це було таке погане початок, коли він був відсторонений від польотів і це просто не досить великий, з його невеликий флот, щоб мати критичну масу".
Після майбутнього скорочення маршруту, Тигр будуть літати 14 літаків порівняно з 99 літаків, які працюють під бренд Virgin.
Джетстар має 94 літаків з авіакомпанією Qantas в минулому році належало бюджетний перевізник проводки основна прибуток - $370 млн., Хоча це була крапля на рік раніше.
"Джетстар працює, тому що це з правого боку і Qantas не успадкувала вона, як Діва зробила з тигром", - сказав пан Хансфорд.
"А Діва зробила кілька монументально дурниць з тигром як інвестувати в зміну флот, щоб спробувати і зробити його таким же, як незаймана, коли навіть незаймана не має єдиного автопарку".
Зміна Tigerair з літаків Airbus A320 для Боїнгів 737 (вище) був дорогим. Фото: Додається
Він посилався на визначення Богородиці, щоб позбавити Тигра свого парку літаків Airbus А320 – типу Jetstar і Air Нової Зеландії – на користь "Боїнг-737", який становить більшість інших літаків Богородиці.
Час і гроші це ще приймаєте, сказав пан Хансфорд, не варто результат того, одним менше, типу літака, щоб доглядати. Особливо враховуючи вірджін Австралія працює чотири інших типів літальних апаратів під власним брендом.
Богородиця сказала, що не планує припинити свій рух для літаків Boeing, які пропонує "довгострокові вигоди".
ПЕРЕТВОРИТИ ТИГРА В ДІВІ СВІТУ'
Діва сокирою на посаду генерального директора Тигр і приведення його організаційно ближче до Діви.
Містер Хансфорд каже, що не досить з тигром обтяжені дорогі накладні витрати, у тому числі свій власний сертифікат експлуатанта (СЕ) і високі витрати на штатний розклад кожної авіакомпанії є в Австралії.
"Тигр має низькі тарифи, але він ніколи не отримував правого поля", - сказав він.
“Там Цінність бренд Virgin, але не бренд Tiger. Вони повинні позбутися від головного офісу, керівництва, AOC і роблять її продуктом Діви не окремої авіакомпанії".
З його великими розмірами і більш відрізняти речення від авіакомпанії Qantas, Джетстар увінчалася успіхом. Картина: Метт Томпсон
Років Діва намагається використовувати свій основний бренд, щоб конкурувати з Qantas для не окупилися. Якщо авіакомпанія вже відступили навіть частково до його низької вартості маршрутів, що залишає мало місця для Тигра у свій портфель.
Незаймана може залишити свої пропозиції бізнес-класу на жвавих міських маршрутах столиці на східному узбережжі, Містер Хансфорд сказав. Але в іншому місці реабсорбується Тигр може форма Генезис "Діви світла". Ця авіакомпанія може запропонувати базова послуга для чутливих до ціни клієнтів.
“Діва світла може позбавити бізнес-класу і продасте додаткових доходів через пакети і додаткові послуги для пасажирів.
"Джетстар є одним з кращих в світі за додаткових доходів через продаж додаткових послуг".
У заяві на новини.ком.АУ, Діви Австралії сказав Тигр зіграв важливу роль в австралійській авіаційної промисловості з метою "сильна конкуренція на бюджетні кінець" для пасажирів.
Але Діва сказала, що це "спростовує припущення" про майбутнє Tigerair і "не має наміру закривати свої бюджетний перевізник".тренд в подорожах107
Категория: Бизнес