Цей божевільний, приречений зустрічі, що зіпсував відео ланцюг
Опубликованно 12.01.2020 19:20
По суті, це крововилив гроші, тому засновники Рід Хастінгс і Марк Рендольф і фінансовий директор Баррі Маккарті організували відчайдушну останню відчайдушну зустріч з генеральним директором компанії "блокбастер" Джон Антиоко в цьому році.
Чоловіки були в надії продати Netflix, щоб блокбастер для US50 млн. доларів США (А73 мільйонів доларів) — але коли вони зробили свій крок, вони просто сміялися над з кімнати.
Але це було рішення, послуги прокату відео скоро пошкодуєте.
До 2010 року бойовика вже подала заяву про банкрутство у зв'язку з ростом боргу і зростаючої конкуренції — з іншого, сам Нетфликс, поряд з іншими відео на вимогу послуги.
І сьогодні, він майже вимер — хоча Netflix коштує мільярди.
У своїй новій книзі, що ніколи не буде працювати: народження Netflix і дивовижна життя ідею, Марк Рандольф описує ту злощасну зустріч, і про те, як Netflix пішов на "надерти їм дупу".
До 2010 року бойовика було подала заяву про банкрутство. Зображення: iStock Не
Уривок з містере Рендольф книга була опублікована в "Ярмарку Марнославства",на цьому тижні з публікацією, що описує блокбастер-сервіс Netflix зустрітися як "божевільний" і "приречені".
Містер Рендолф показав більш детальну інформацію про конференцію до найдрібніших деталей.
“Через поле очерету і вітру-до Баррі, я спостерігав за Антиоко. Я бачив його використовувати всі прийоми, які я також дізнався за ці роки: нахилися, дивись в очі, повільно кивнув, коли спікер повертається в вашу сторону. Питання кадрів, яке дає зрозуміти, що ви слухаєте", - написав він.
“Але тепер, коли Рід був названий ряд, я побачив щось нове, щось я не дізнався, його щире вираження злегка неврівноваженого від повороту на кутку рота.
“Він був крихітним, мимовільне, і зник майже одразу. Але як тільки я побачив його, я знав, що відбувається: Джон Антиоко з усіх сил намагаючись не сміятися.
"Зустріч пішла під гору дуже швидко, і це був довгий, спокійної їзди назад в аеропорт."
Під час нещасливої зустрічі, Netflix трьох років, з початку запуску в 1997 році і розсилки DVD-дисків клієнтам.
Нетфликс співзасновник Марк Рендольф назвав катастрофічною зустрічі з Блокбастер У своїй новій книзі. Фото: Джордж Піментел/Getty Зображення для Audi
Але до 2000 року він був не в змозі, і був на шляху, щоб втратити А73 мільйонів доларів до кінця один рік.
Між тим, блокбастер був на підйомі, з тисячами магазинів і співробітників і запаморочливих прибутків.
У той час як боси Netflix і намагався переконати р-Антиоко в інтернеті був шлях у майбутнє, він відхилив його як то пунктик, нібито говорять чоловіки: "Дотком істерії повністю роздуті."
Реакція блокбастер, щоб пропозицію стало серйозним ударом для Netflix — як Містере Рендольф писав, "Голіаф не хотів купувати нам — він хотів розтоптати нас в землю".
"Як довго постріл, як блокбастер був, я щиро сподівався, що він врятує нас", - написав він.
“Тепер було ясно, що якщо ми збиралися вийти з аварії живим, він був цілком на нас. Ми повинні бути нещадні у нашій орієнтація на майбутнє".
Але на приглушене польоту додому, містере Рендольф підняв порожню склянку і підсмажений своїх колег.
"Блокбастер не хоче", - сказав він. “Тому очевидно, що ми повинні зробити зараз. Схоже, тепер ми збираємося надерти їм дупи".
Відвідувач приймає селфи перед останньою Відеопрокаті, розташованому в Бенд, Орегон. Фото: Райан Бреннеке/Бюлетень/Ассошіейтед Прес
Через Два роки компанія Netflix стала публічною з капіталізацією $6,5 млрд, а в 2007 році запустила свій фільм потокового сервісу, який дозволить зробити компанію ім'ям прозивним.
Сьогодні вона оцінюється в 130 мільярдів доларів — поки єдиний блокбастер магазин в світі знаходиться в штаті Орегон в США, де він став туристичною визначною пам'яткою, як дивний пережиток минулого.тенденції в галузі фінансів764
Категория: Бизнес