Дані показують, що занепад Холдена, незважаючи на легендарний статус
Опубликованно 20.02.2020 06:55
Знаменитий Капітан домінували наші дороги і наше найкраще-продаж списків – але вчора, материнської компанії General Motors (GM) за одкровення справило ефект вибуху бомби він був потягнувши шпильку на ринку австралійського долара, в результаті 160-річного Холдена історію до кінця 2021.
Новина про те, що бренд Холден скоро буде "на пенсії" назавжди викликало вилив туги з любителів автомобілів, хто описав його як "сумний день" і "кінець епохи".
По темі: слідкуйте за оновленнями на Холдена і інших автомобільних новинах
Але в той час як бренд має легендарний статус в цій країні протягом багатьох десятиліть на кінці, виходить, що в останні роки, принаймні, міф Холден був тільки що.
ЗЛІТ І ПАДІННЯ
За даними carsalesбыл.ком.АУ, Австралія найбільший онлайн автомобільний, мотоцикл і морський бізнес оголошення, в 2009 році Холден став другим самим продаваним в країні автомобілем марки з 119,568 продажів.
І в цьому році Холден Комодор був також країни найбільш продавана модель – цей титул вперше отримав в 1996 – розгін вражаючий 44,387 продажів.
Але лише через десятиліття, це була зовсім інша історія.
Австралійський веб-сайт автомобільної PerformanceDrive повідомив, що в минулому році Холден впав з шостим самим продаваним автомобілем марки в 2018 році опустився на 10-е місце з усього 43,176 продажу, без окремих моделей до топ-10.
Це означає, що в 2019 році, всього бренду Холден не відповідає на продажу лише Холден Комодор всього 10 років до – різка зміна в стан такий улюблений бренд.
'ВЕЛИКИЙ УДАР'
За даними УЦ професор Рой Грін, експерт з інновацій та виробництва, три окремих факторів вирішив долю Холдена.
"Найбільший удар по ГМ і Холден бренду, а також для інших автоскладальних виробників була тарифна реформа в 1980-х і 90-х, яка піддається що тариф захищених галузей до умов міжнародної конкуренції і цілий ряд різних брендів, які були в змозі інвестувати значні кошти в нові моделі, в той час як GM і Ford, звичайно, був вигляд, що їх інвестиції в Австралії можна підтримати лише з допомогою державних субсидій", - сказав він.
“Це поєднується з тим, що моделі були всі замінені на інші проекти, в тому числі позашляховики і я думаю, в кінцевому рахунку, вниз по доріжці електромобілів, хоча це ще не сталося, але це означало, що австралійське виробництво автомобілів було обмежений час.
Днів Холдена тепер пронумеровані.
"Другий удар було зростання долара в Гірничо бум, який видавлюється більша частина нашого виробництва автомобіля, а третій полягає в тому, що формування глобальної присутності і, отже, економії від масштабу, щоб підтримати складання автомобілів і виробництво в Австралії."
Проф Зелений заявив, що реформа тарифів призвело до зростання споживчого вибору і, в кінцевому рахунку, австралійської громадськості проголосували своїми гаманцями.
"Він був величезний – все що конкуренція прийшла збільшився вибір, і споживачі мали можливість придбати інші моделі, зокрема позашляховиків", - сказав він.
“З цікавістю позашляховиків і провал цієї великої міжнародної компанії для адаптації їх модельний ряд, спад місцевих продажу був неминучий.
"Люди зробили свій вибір – вони можуть мати сентиментальну прихильність до бренду, але вони не купували автомобілі."
ГОСПОДАР БІСИТЬСЯ
Це почуття вторить Схід господаря Саманта Armytage сьогодні вранці, коли вона стверджувала, що в той час як австралійці були зруйновані Холдена вихід, врешті-решт, ми тільки самі винні.
"Всі говорять 'Ми любимо Холдены', чому вони не купують Холдены? Тоді ми не були б у цьому проблема", - сказав Armytage на повітря.
Схід сонця господар каже, У нас є тільки самі винні. Картина: Сім
“Це американська компанія, яка була дана більше шансів, ніж ввести в колінах.
"І всі люди кривлялися про Холден, їх не жене прямо зараз."
"Це сумно ... але у них ніхто не винен, крім них самих," співведучий Давид Кох сказав.
НАПИС НА СТІНІ
Поки що значний спад в продажах є, безумовно, одним з основних чинників падіння Холдена, "ідеальний шторм" умов, в кінцевому підсумку сприяло виходу.
В кінці минулого року компанія оголосила про свій намір припинити продаж своїх найбільш знакових автомобілів, Комодор, і за посилання місцевого виробництва теж давно зник, переставши повернутися в 2017 році.
Сам ГМ активно інвестувати в електромобілі і виробляє менше моделей в останні роки.
160-річну історію Холдена підходить до кінця. Фото: Джейсон Едвардс
Також компанія прийняла стратегічне рішення відмовитися від праворульниє ринку, яка являє собою явну меншість країн світу.
І Холден також впливають на зміну споживчих смаків, з недавніх акцент на позашляховики і європейських і азіатських транспортних засобів і відійти від повнорозмірних седанів.
Категория: Бизнес