У лазівку опал коштувати уряду $10 млн у вигляді недоотриманих доходів
Опубликованно 06.03.2020 11:30
Недавно випущений звіт виявив, що багато недоплачуючи пасажирів, використовуючи тільки дві станції.
Аналіз Рахунковою палатою Нового Південного Уельсу також показав, що поїзди ламаються набагато частіше, а в минулому році майже 10 000 автобусів були так повні вони пливли повз розчарованих клієнтів на автобусних зупинках.
Автори доповіді також наїхав на згорілий бюджет нового Сіднея легкорейкового транспорту, який повинен відкритися в наступному місяці.
Аудитори подивився на рахунки різних державних установ, що надають або управління громадським транспортом в Новий Південний Уельс за рік до червня.
Протягом цього періоду, він знайшов спільну поїздок на громадському транспорті збільшилася на 4,9 відсотка в державі до 802 млн. індивідуальних поїздок.
Усіх видів транспорту збільшилася в меценатстві, за винятком поромів, які везли 1,8 відсотка менше пасажирів.
Рейок був найважливішим видом громадського транспорту з 424 млн поїздок йдуть автобуси на 349 мільйонів.
По темі: Все, що потрібно знати про Сіднеї легкорейкового транспорту
Доходи від громадського транспорту зріс до 1,6 мільярда доларів. Але було б ще вищою, якби не кілька мільйонів доларів уряд дозволила вислизнути крізь пальці через тікет системи він призначений.
Карта опал Вікторія є лазівка, що означає, що пасажири можуть подорожувати без повної оплати тарифу.
Якщо карта пасажира опал має мінімальне значення, коли вони натисніть, вони як і раніше можуть вимикати кран і завершити свою подорож, навіть якщо фактична ціна була набагато вище.
Деякі пасажири не можуть поповнювати свої карти і піти з подорожами для менше, ніж повний тариф. Картина: Дженні Еванс.
Тоді карта буде тримати негативний баланс, який буде віднятий із загальної суми, додав, коли карта наступного доливають.
Тим не менш, десятки пасажирів платять менше, ніж повний тариф, а потім просто скидати карти і взявши в руки свіжий опал, якими можна безкоштовно отримати.
Тільки в минулому році, що бачив пасажирів піти, не заплативши за 2,9 мільйона доларів у тарифах. З карти опала були введені, що бачив державну скарбницю злити в розмірі 10,4 млн. дол.
У недоплати становлять особливу проблему в цих двох станцій, внутрішніх і міжнародних, які обслуговують аеропорт Сіднея.
Тут за додаткову плату в розмірі майже 15 $додається на всі тарифи. Що робить швидкий 10 хвилинах хоп від центру до аеропорту вдвічі більше, ніж ціна трьох годинах їзди від Сіднея до Ньюкасла.
Деякі пасажири і туристи мають доступ до мережі, використовуючи тільки мінімальну допустиму суму в $2,36 на свої карти, і потім використовуючи, що для поїздки в аеропорт, який зазвичай коштує близько $18.
Як карти опал не повинні бути зареєстровані там часто немає можливості відстежити порушників.
Рахункова палата зазначила, що в січні 2019 року, транспорт для NSW (TfNSW) зробив кроки, щоб не допустити пасажирів з високим негативним сальдо виході через бар'єри на станціях аеропорту. Крім того, пасажири доливки в аеропорту тепер не можу завантажити менш ніж 35 $на карти.
У доповіді наголошується, що негативне сальдо скоротилося з $3,8 млн за рік до цього і недобір становить менше 1 відсотка від загального доходу, але тим не менш рекомендував "подальші заходи" будуть прийняті, щоб отримати цю цифру вниз.
Недоплата тарифів є великою проблемою, на станціях аеропорту Сіднея, де неабияку плату додається до кожного білета. Фото: Тіпун Блеквуд.
РОЗБИВАЮТЬСЯ ПОЇЗДИ, АВТОБУСИ Кількість поїздів, які виламали виріс у минулому фінансовому році. Середньомісячна "провали перевезення" збільшився з 134 до 164 у вагонах 2017-18 2018-19. Там було 24 відсотки більше середнього місячного піку інцидентів і 36 відсотків більше середньомісячної пік затримки в 2018-19 у порівнянні з роком раніше.
Це була вечірка для старих, більш ненадійного, поїздів, привіз назад в сервіс з-за спірних листопада 2017 капітальний ремонт по графіку, який побачив додаткові послуги ввели.
Хаотичне впровадження розкладі побачив численні затримки в протягом декількох днів підряд інциденти, такі як капут поїзда, стукіт ефект всієї системи рахунків затримуючи інших послуг.
Потяги в Сіднеї не вдалося досягти 92 відсотків часу на воротах, але тільки з мінімальною перевагою надходять на 91,3 відсотка. Однак це було гірше, ніж у попередньому році. Знову ж таки, у доповіді говориться, що капітальний ремонт системи зіграли свою роль.
"Сідней поїзда пунктуальність впала такі основні зміни в громадський транспорт розклад на 26 листопада 2017 року, в який додано понад 1500 додаткових щотижневих поїзда", сказав він.
У минулому році, тисячі автобусів були так повні вони залишили пасажирів на зупинках, аналіз показав.
У 2017-18, 8801 послуг не забрати людей з-за того, вся ця зросла в минулому році до 9698.
Більшість повних автобусів проходили через західні і північно-західні обслуговування передмісті Сіднея Парраматта, включаючи "Ліверпуль", Касл-Хілл і Баулкхем Хілс.
Розширена система легкорейкового транспорту в Сіднеї відкривається в тижні, але він майже подвоївся в бюджет. Картина: Джон Грейнджер
ЛЕГКОРЕЙКОВИЙ БЮДЖЕТНІ ПРОБЛЕМИ
Аудитори також наїхав на відсутність TfNSW навичок з дотримання в бюджет або розклад, коли мова йде про нові проекти.
У доповіді зазначається повне Сіднея і мережі Південно-Східної легкорейкового транспорту буде відкрита на рік пізніше, ніж обіцяли. Трамваї по місту повинні почати перевозити пасажирів протягом декількох тижнів, але гілка в Кінгсфорд не відкривати до березня 2020 року.
Початковий бюджет для нової трамвайної лінії склала 1,6 млрд доларів, який виріс до $2,1 млрд, а зараз говорять майже на 3 мільярди доларів.
"Це відбулося в основному за misprising і упущення в справи бізнесу", - пишуть автори також вказуючи на брудний судовий процес з забудовником швидкісного трамвая обійшлася ще в 576 млн. дол.
"Ефективне управління проектом передбачає реалізацію процесів для контролю витрат проектів", - йдеться в доповіді.
"Враховуючи рівень суспільного контролю над цим проектом, транспорту повинен підвищити прозорість витрат і бюджету за рахунок більш регулярних публічних виступах."тенденції в галузі фінансів458
Категория: Бизнес