Ланцюг Homewares Ишка говорить Пошта Австралії заморозила поштові реквізити


Опубликованно 15.03.2020 00:10

Ланцюг Homewares Ишка говорить Пошта Австралії заморозила поштові реквізити

Минулого тижня, було виявлено, популярного домашнього інтер'єру магазину Ишка був призначений Рейчел Бердетт кор cordis в якості адміністратора після катастрофічного літа викликана спалах коронавіруса, лісових пожеж кризи і ажіотажу перед Різдвом затримки доставки.

Тепер, власник Тобі Darvall стверджує, Пошта Австралії заморозила 50-річний сімейний поштові реквізити підприємства.

В результаті, сказав пан Darvall було порушено постачання більш ніж 2000 онлайн-замовлень клієнтів – і що заморозити поставити 60 робочих місць в "безпосередньої небезпеки".

Після звістки про розвал зламали, - сказав містер Darvall клієнти згуртувалися навколо ланцюжка, відповідь була "абсолютно непохитною", і що онлайн-продажу пройшли "через дах".

Ишка стверджує, Пошта Австралії заморозив свій поштовий аккаунт після обвалу на минулого тижня. Зображення: iStock Не

Але він сказав, що з-за заморожування, ці замовлення не доставляються.

"Це жахливо, тепер всі ці накази просто сидить там, тому що Австралія не буде їх забрати", - сказав він.

“Це означає, що тисячі клієнтів не отримаєте свої посилки і ми, ймовірно, доведеться негайно звільнити 60 співробітників.

"Пошта Австралії дійсно має монополію в доставці додому посилок онлайн і у нас немає іншого вибору, окрім як відправити через Австралію пост".

Сказав містер Darvall Ишка була пошта Австралії клієнтом вже більше п'яти років і навіть був показаний в одному з останніх презентаційних і корпоративних відео для тіла.

“Наші постійні клієнти дійсно намагався допомогти нам, навіть приносячи квіти і цукерки в багатьох наших магазинах співробітникам, так як вони були стурбовані їх добробуту. На цьому етапі майбутнє дуже туманно, і ми просто намагаємося зберегти 500 робочих місць", - додав він.

Ишка тепер пропонує повернути клієнтам Пошта Австралії плату і дати їм додатковий ваучер на 10 доларів, якщо вони прийти і забрати свої посилки в магазин.

“Всі ми хочемо зробити, це продовжувати торгівлю з Австралією пост точно так само, як ми протягом багатьох років. Ми навіть пропонували заплатити за майбутнє авансом послуги, але вони не візьмуть це", - сказав пан Darvall.

“Ми не хочемо якихось додаткових послуг. Ми просто боремося, щоб залишитися в живих і зберегти робочі місця", - сказав він.

Власник Тобі Darvall вимоги заморозити залишив ділянок і робочих місць в біді.

“У ці дні, австралійські рітейлери спираються на надійний і надійний сервіс доставки онлайн-замовлень. Без нього ми програємо".

Але в Австралії прес-пост з кореспондентом NEWS.ком.АУ організація працює над тим, щоб вирішити питання.

"Ми працюємо в тісній співпраці з призначеним адміністратором кор Кордіс з цього питання, з метою повернення до нормального кредитні відносини як можна швидше", - сказав співрозмовник агентства.

"У той же час, Ишка може продовжувати використовувати Австралія поштові послуги платити, як ви йдете домовленістю."

Зрозуміло, Ишка має невеликий поточний рахунок з Австралією піст, який передує процес адміністрування, але Пошта Австралії тепер хоче бути сплачені авансом.

Це не рідкість для компаній, які виходять на адміністрацію умов, накладених на них з приводу кредиту.

Також вважається, Ишка може продовжувати поширювати посилок, як звичайно, за умови, що оплата здійснюється авансом, і що клієнти вже стягується вартість доставки.

Сімейна мережа була заснована 50 років тому і в 60 магазинах по всій країні, в тому числі 15 в сільських районах, з більш ніж 450 співробітниками на зарплаті.

Ишка продає вироби, homewares, подарунки, одягу, меблів і ювелірних виробів з усього світу, і був започаткований у невеликої майстерні в Глен Айріс, Мельбурн.



Категория: Бизнес