Радник кризи "Боїнг" завершує роботу після 'непростим'


Опубликованно 20.03.2020 08:45

Радник кризи

Майкл Luttig, який був призначений старшим радником компанії в травні після того, як літак несправність криза поглиблюється, піде у відставку в кінці року.

Оголошення слідує за відходу головного виконавчого Денис Muilenburg раніше на цьому тижні, який був описаний джерел галузі, як "жорстокий" мішковиною.

Містер Luttig, часто входить у число найбільш високооплачуваних генеральних консулів публічно торгованих компаній, допомогли правового захисту якоря Боїнг за аварії Лев 610 авіапереліт і ефіопські авіалінії політ 302.

На 737 MAX був заземлений з березня після двох аварій в Індонезії та Ефіопії загинуло 346 осіб протягом п'яти місяців.

По темі: глобальний Боїнг Макс флоту припинені після 'нові дані'

По темі: "Боїнг" бере $1 млрд хіт від Макса кризи

На 737 MAX 8 і була заснована на протязі більшої частини року. Фото: AP фото/Тед С. Уоррен

Основна авіакомпанія випустила заяву про те, що містер Luttig був "одним з найкращих юридичних умів" у Сполучені Штати.

"Ми в неоплатному боргу перед суддею Luttig за його видатну службу Боїнг за ці майже 14 років, особливо в минулому, складний рік для нашої компанії", - заявив тимчасовий виконавчий Грег Сміт.

Оголошення прибуває тільки через дні після скорочення Містер Muilenburg, який звинувачувався в тому, що не раз, щоб стримати наслідки від аварії, яка зупинила випуск свого бестселера лайнера.

Оголошуючи про відставку пана Muilenburg, то великий виробник літаків привів потребують компанії, щоб змінити керівництво "ремонт відносин з регуляторами, клієнтами і всіма іншими зацікавленими сторонами".

"Під новим керівництвом компанії "Боїнг" буде співпрацювати з новою прихильності до повної прозорості, у тому числі ефективного і активного спілкування з Федеральним управлінням цивільної авіації, інших глобальних регуляторів і замовників", - відзначили в компанії.

Джерело в галузі заявив, що рішення про відставку глави виконавчої влади був неминучий після спіралі тиску, від 737 зупинці виробництва на публічний ляпас вниз від Федерального управління цивільної авіації, завершуються незручне космічних плутанина в п'ятницю.

Відставку пана Muilenburg це негайно, закінчуючи терміном, який почався в 2015 році. Голова компанії Boeing Девід Кэлхун вступить на посаду генерального директора 13 січня.

Член правління Лоуренс Келнер описав р-н Кэлхун, як людина з "глибоким галузевим досвідом і перевіреною репутацією сильного лідерства".

“Він визнає проблеми, ми повинні протистояти. Рада і я з нетерпінням чекаю роботи з ним і рештою командою Боїнг, щоб гарантувати, що сьогоднішній день знаменує новий шлях вперед для нашої компанії", - сказав він.

Однак Міс Калхаун вже зіткнулися контроль з галузі, після того, як зізнався Містер Muilenburg було зроблено "все правильно" після двох смертельних максимум авіакатастроф.

Павло Нджороге, чия дружина, троє маленьких дітей і теща всі загинули в авіакатастрофі авіакомпанії "ефіопські авіалінії" в березні, заявив, що слова р-н Кэлхун були "образою для людства".

"Як він посмів сказати, що [Muilenburg] зробив 'правильно', хоча це так очевидно, що керівники компанії знали про" порочної конструкції системи управління польотом, що внесок обох аварій, Містер Нджороге сказав НПР.

"Слова Кэлхуна були неуважительны до мене, і всі літаючі громадськості".

Колишній генеральний директор був важкий рік. Фото: Мандель Нган / АФП

ВАЖКИЙ РІК ДЛЯ БОЇНГА

У чому був жах рік для виробника авіакомпаній, зміна керівництва відбулася через тиждень після того, як "Боїнг" повідомила, що планує припинити виробництво своїх проблемних 737 Макс літаки в 2020 році.

Рішення на Землю кожен максимум 8 в світі почалася в березні, після двох авіакатастроф за участю моделі відбулося протягом шести місяців один від одного. Обидва інциденту загинуло 346 осіб.

У жовтні минулого року, Лев авіапереліт 610 розбився біля берегів Індонезії, загинули 189.

За цим послідувала загибель ефіопські авіалінії політ 302 10 березня.

Оскільки заземлення, акції отримали близько 4 відсотків у цьому році, але знизилися на 21% з березня.

Акції компанії зросли майже на 4 відсотки на початку торгів після оголошення директора.

У 737 Макс заземлення був найбільший криза 34-річний Володимир Muilenburg час в компанії Boeing, де він почав в якості стажера в 1985 році, піднявшись по обороні і послуг компанії по сходах на самий верх роботи.

В Липні. компанія повідомила про масованої другому кварталі збиток у розмірі 2,9 млрд. доларів США — ніколи. В жовтні, в третьому кварталі результати компанії Boeing показали, що прибуток авіакомпанії впала на 95% в перші дев'ять місяців 2019 року.

Звільнення приходить якраз тижні після того, як Містер Muilenburg заявив, що розглядав відставку формі вищий пост після двох літаків 737 MAX авіакатастроф, але сказав, що звільнятися не був у його "символ".

Boeing є найбільшим у світі виробником літаків. Фото: Джейсон Редмонд / АФП

"Я думаю, що це справедливо сказати, Я думав про це", - сказав він в листопаді на діловій конференції в Нью-Йорку. “Але будемо відверті, це не в моєму характері. Я не бачу тікати від труднощів, пішовши у відставку, як правильне рішення".

Забираючи додому більше ніж АУ 33mil доларів на зарплати і бонуси в 2018 році, Володимир Muilenburg відмовився від премії в цьому році, так як компанія продовжувала боротися з отриманням назад споживчої довіри.

З пасажирами більше не довіряючи максимум літака, і перевізники вже не хочуть використовувати модель, криза по Боїнгу поставило під питання майбутнє літака і авторитет виробника.

“Громадськість не має ніякого до нього довіри, клієнт може не використовувати його. Це не має жодного значення для них," Стівен Маркс, адвокат, що представляє інтереси компанії з лізингу літаків Авіа капітальних послуг, який судиться з "Боїнг", розповів Бізнес-Інсайдер.

Оскільки заземлення, Боїнг неодноразово заявляв, що це буде самий безпечний літак, щоб літати, коли він повернеться.

Однак, у червні опитування показало, що 41 відсоток американців все одно не хочу літати на літаку, поки він був у повній протягом не менше шести місяців.

Спекуляції Містер Muilenburg звільнять циркулює в промисловості протягом декількох місяців, посилюється в жовтні, коли рада позбавила його звання голови.

Аерокосмічний аналітик Річард Абулафія сказав, що призначення пана Кэлхуна, який раніше обіймав посади керівника приватного акціонерного капіталу операції портфеля Групи Blackstone, забезпечить необхідні короткострокової стабільності, але не в довгостроковій перспективі "акцент на техніці" компанії потрібні.

"Калхун поважають у галузі" Містер Абулафія заявив вчора.

“Але в довгостроковій перспективі він принесе потрібний набір інструментів? Приватний капітал нахиляється компаній. Це не проблема "Боїнг" прямо зараз".

Р-н Келлнер стане виконавчим головою ради директорів, вступає в силу негайно, говориться в повідомленні компанії.

Головний фінансовий директор Грег Сміт буде виконувати обов'язки генерального директора протягом короткого перехідного періоду.

Відповідно МР Muilenburg в роботу до тих пір, як Боїнг був, компанія проігнорувала елементи класичного кризи план комунікацій, використовуваних іншими компаніями, сказав Пол Ардженти, професор виточки школи Дартмута бізнесу.

"Ви хочете залучити кого-то ззовні, щоб принести свіжий погляд, щоб врятувати день", - сказав р Ардженти.

“Він повинен був пішов давним-давно. Він є частиною проблеми".

– з Reuters та додаткової звітності від Ванесса Браун

james.hall1@news.com.auтенденції в галузі фінансів78



Категория: Бизнес