Працівники джетстар приймати платити інтернет


Опубликованно 25.04.2020 10:35

Працівники джетстар приймати платити інтернет

Угода прибуває після річної промислових битва за Землю екіпажу, що призвело до нового раунду удари в минулому місяці, змушуючи авіакомпанії на масу 48 рейсів по всій Австралії.

По темі: Алан Джойс відправляє повідомлення на сайт twu за Джетстар ударів

По темі: екіпаж на Джетстар встановити для 24-годинний страйк серед робітників пропозицій

Джетстар говорить, що угода включає в себе 12-відсоткове підвищення оплати протягом чотирьох років і поліпшень чергування і надбавки.

Тим не менш, Спілка транспортників звинувачують компанію у шантажі низькооплачуваних робітників голосувати угоду або не отримаєте збільшення ставки, належної з березня 2019 року.

Протест в Сінгапурі на внутрішньому термінал Брісбена. Картина: Стів Pohlner

"Для низькооплачуваних працівників, перспектива бути відмовлено гроші від підвищення тарифу, що пояснювалося рік тому було занадто багато," національний секретар, Майкл Кейн, сказав. “Відсутність цих годин боротьби трудящих з коштами багато живуть від зарплати до зарплати.

"Джетстар знає це, і тому вирішив силу цю угоду на трудящих, використовуючи ганебна тактика шантажу". Сказав джетстар затримкою виплати зарплати або пенсії, коли попередній договір закінчився у березні минулого року не мав право, але мирне благо.

Працівники мали можливість закріпити його і зробив, - додав.

"Ми раді, що наші наземного екіпажу погодився на цю угоду, яка дає їм 12-відсоткове підвищення зарплати протягом чотирьох років, а також вдосконалені функції складання списків і посібників," представник сказав в Сінгапурі.

"Це угода заохочує людей з інтернет-заробітної плати, що майже вдвічі перевищує рівень інфляції, але як і раніше дозволяє нам надавати низькі тарифи чекають наші клієнти".

Протест в Сінгапурі на внутрішньому термінал Брісбена. Картина: Стів Pohlner

Працівники вперше проведено страйку в грудні минулого року після того, як союз звинуватив авіакомпанія пропонує угоду "розроблений, щоб тримати робітників у Сінгапурі-жебрачка".

Союз також обрушився з критикою на федеральний уряд за нездатність провести аеропортів і авіакомпаній до відповідальності за неповну зайнятість і низькі зарплати-в авіації, заявивши, що тисячі робочих в аеропортах працюють неповний робочий день, деякі по 60 годин на місяць.



Категория: Бизнес