Менеджер супермаркету показує трюки покупців, щоб врятувати долар


Опубликованно 31.05.2020 07:10

Менеджер супермаркету показує трюки покупців, щоб врятувати долар

Ми всі знаємо про хитрість – ми можемо бути винні в цьому самі – класти червоний перець як зелені, червоний лук, як коричневий, на самообслуговування касі. Але багато псалиями супермаркету виходять далеко за межі цього.

Вчора, новини.ком.АУ показали, що зеленщик Сіднеї були настільки розчаровані в скупий клієнтів відламав стебла брокколі, перш ніж вони досягли касі, вони будуть стягувати винних подвійний.

Як багато читачі помітили, стебла брокколі не витрачати взагалі, але цілком їстівні і можуть бути використані в frys перемішати, супи або їдять сирими з дипами.

Але колишній директор магазину супермаркету розповів новини.ком.АУ, що відламав стебла брокколі була лише верхівка айсберга, коли він прийшов підлий покупців.

“Це повинно бути обов'язковим, що всі 12 місяців працюючи в Службі підтримки, тому що вона вчить вас стільки толерантності, коли всі ви дійсно хочете зробити, це кричати на клієнтів і ви не можете. Це життєвий навик, щоб вчитися", - сказав Майк, який використовується для запуску МПС магазин на Сонячний Берег.

Бакалійник Сіднеї заявив, що буде брати з людей, які видалити плодоніжки, перш ніж платити подвійну ціну.

Менеджер ярма магазині сказали, що підлий покупці були легко виявити.

“Клієнти, які будуть робити виверткі речі, ви могли б сказати їм за версту. Ми просто знали, що вони були до нічого доброго і намагалися нас пограбувати.

"Ви були вражені жахом, тому що вам доведеться протистояти їм або справлятися з тим, коли вони підійшли до прилавка".

Одна з найрозповсюдженіших афер було для людей, щоб возитися з продуктами, наприклад трепку отворів у пакетах крупи, а потім вимагати знижку через пошкодження.

"Ти міг би сказати хто-то робить це, тому що на записі ви могли бачити їх, згорбившись продукт, і ніхто не знає, що, як правило," колишній менеджер сказав.

Старий видалити бандаж з Тома трюк.

КРОКВЯНА ПОМІДОР ТРЮК

“Інший популярний був, що клієнти будуть тягнути квитки зі знижкою одного предмета і покласти їх на інший. Ця політика, якщо він за більшою ціною, ніж наклейка, то так, ви повинні були дати їм за низьку ціну.

"Деякі навіть хотіли його безкоштовно".

Майк сказав, що це був постійний випадок в кішки-мишки з клієнтами. Магазин почав класти продукт коди на знижку наклейки, так вони будуть знати, чи збігається вона. Але потім, людина, потягнувши швидко один б відірвати ту частину наклейки, так що ви не могли сказати, звідки вона взялася.

Менеджер магазину в магазині сказали, що він постійно дивує час і зусилля, деякі люди будуть йти, щоб заощадити кілька центів. Схожий на брокколі зрізи стебел бандаж помідор знімачі.

“Наступного разу ви йдете в магазин, дивіться на скільки помідор крокв у нижній частині ящика. Вони не просто відвалилася мимовільно", - сказав він.

Один особливо дивний трюк, клієнт розповів новини.ком.АУ, був у використанні чорною пластиковою вставкою у нижній частині зелені мішки, які зазвичай допомагають тримати свою форму. Під нею було прекрасне місце, щоб заховати шоколад Ліндт бар. І якщо співробітник бавовни, ви могли б правдоподібно сказати вона, мабуть, підсунув під вставити всі з власної волі.

Зелена сумка – захват Воровського.

ВАЛОВИЙ ДІЯТИ КЛІЄНТАМИ

Майк сказав, що йому особливо подобаються клієнтам, які хотіли з'їсти фрукти по дорозі через магазин.

"Ми хотіли отримати люди, які постійно їмо виноград, банани, яблука, полуниця", - сказав він.

“Вони дозволять дитині з'їсти банан, а потім дати вам кірки зважити. Або весь виноград і залишити тебе стебла".

Ще одна хитрість для насмішники супермаркет був для них, щоб з'їсти велике яблуко або банан, вони могли. Тоді вони брали набагато меншу частину фруктів, як замінник співробітника зважити на касі, який вони запевнили, що ви майже однакового розміру, щоб вони їли. Але було очевидно – порівняння одного краю до іншого – це не той випадок.

"Для того щоб додати сіль на рану, вони також дають нам залишається, як недоїдений недогризок яблука, викинути."

Даючи співробітникові яблуко ви тільки що з'їли, щоб викинути зовсім знахабніли.

Щоб спробувати відмовити огидною поведінка, коли відомо, пустотливий клієнта співробітник буде спрямований нібито полиці поруч з ними, щоб їх відбити.

Майк зізнався у вартість того, що клієнти йдуть з кожен раз не величезний, але все це складається.

“Протягом року деякі з цих людей були піти з сотнею доларів через їх дешеві трюки. Це, по суті, злодійство", - сказав він.

Частіше, ніж ні, хоча він знав, що вони робили, і вони знали, що він знав, що вони робили, було мало що можна зробити.

"В кінці кінців, ви повинні дати їм це, тому що клієнт завжди правий – фраза, яка стала моїм прокляттям, що працюють в роздробі", - сказав він.

Майк більше не працює в роздрібі.

Ти винен у будь-яких хитрі супермаркет? Приєднуйтесь до розмови у коментарях нижче.



Категория: Бизнес