Попередження 'зомбі' і 'мертві центрів може бути в Австралію
Опубликованно 06.06.2020 12:40
Але факт логотип бренду втиснули в магазині перед натяки на правду – цей магазин не буде відкритий.
Ще більш тривожно за центр-отвір, залишений у великих Харріс Скарф універмаг по сусідству, який був закритий у березні.
Торгові центри вже страждають. Пандемія був ще один удар в кишки як затягнути гаманці і покупцями в паніці бігти в безпеці онлайн. Хоча в багатьох магазинах зараз відкриття, деяким просто не буде, а інші можуть загинути в найближчі місяці.
Аналітики кажуть, в той час як рітейлери, як і раніше люблю флагманський КБР і більший прибуток від великих торгових центрів, середніх і приміських центрів у зоні небезпеки, як великі імена безжально запустити правителем над їх філіальних мереж.
Багато центри будуть змушені або трансформуватися, або ризикуєте стати австралійський аналоги американських "мертвих" або "зомбі-центри".
Це передбачення звільнений торгового центру промисловості, що сказав австралійський центри мають переваги над нами торгові центри.
Огляди: магазини, які, можливо, ніколи не відкриється після пандемії
По темі: фото доводить "сумний" реальність закриття магазину
Ювелірний магазин Пандора у верхній частині торгового центру Райд місто в Сіднеї закритий через COVID-19 і ніколи не буде відкритий. Не буде Харріс Скарф універмаг по сусідству.
Тим не менш, деякі торговельні центри втрачають великі рітейлери, такі як мкр втрачає глядачів.
У цьому місяці, цільової заявила, що закриє 75 магазинів, багато з тих, хто в скромних торгових центрах. Ще до COVID-19, Майєр витягнув з торгових центрів в Сіднеї та Брісбені, а велика ж звільнив чотирьох магазинах близько 30 залишив сокира. На цьому тижні Девід Джонс сказав, що це виглядало б схуднути в розмірах.
Д-р Марк Коен, директор центру роздрібного дослідження в Колумбійському університеті в США, а також колишній виконавчий роздрібна сказав австралійський торгові центри не захищені від тих сил, які налякали їх американські колеги.
"Думка про те, що 'якщо ми побудуємо, вони прийдуть в магазин за десятиліття призвело до перенасичення ринку торгових центрів, все більш недифференцированными і непродуктивно."
"Приходить інтернет, який починає видовбують великого американського торгового центру, так само до торгового центру видовбані центр роздрібної торгівлі", - сказав він Новини.ком.АУ.
"Потім приходить COVID-19, яка збирається прискорювати клієнтів вже запаленому міграції електронної торгівлі, у той же час, ймовірно, прискорює провал незліченної кількості вже погано працюючих магазинів – і їх вже насилу приміських центрів."
Мертві центри, порожні і закриті, як Роллінг Эйкерс центр в Акроні, штат Огайо, це бич передмістях США. Фото: Сеф Лоулесс
Багато пішли, щоб руйнувати і псувати. Фото: Сеф Лоулесс
Ці занедбані центри можуть бути до остраху красиво. Фото: Сеф Лоулесс
ЦЕНТРИ B КЛАСУ НЕБЕЗПЕКИ
У США 1400 центрів всього близько 250 так званих "потрійний" супер-регіональних торгових центрів і раніше повністю орендована, д-р Коен. Решта 1000 плюс "B" і "C" центри борються. Якщо якір або два відійшов прогноз може здатися похмурим.
"Це часто згадується як зомбі центри, тому що вони як і раніше відкриті, але вони дивляться на клієнтів, як вони мертвими або вмирають."
США хвацько завалені ці страшні занедбані "мертві центри". Який ще Спорт ескалаторів, що ніколи не буде працювати знову і купи пилу на фасадах магазину, який ніколи не побачите ще одна покупниця.
Такий результат здавався сміховинно в Австралії, частково тому, що тут покупці були менш ентузіазм інтернет-магазини. Не більше.
Даніель Agostinelli, головний виконавчий директор групи взуття рітейлер акцентом сказав онлайн пішов з 10% продажу на 30 відсотків під час пандемії.
Фірма за ноги і Качкодзьоб спортсмен сказав, що в цьому місяці він може закритися від 50 до 100 магазинів.
"Єдине слово, яке ми можемо знайти на цей зсув сейсмічних і що буде мати вплив на скільки магазинів ми вимагаємо", - сказав він Новини.ком.АУ.
Містер Agostinelli заявив, що "100 відсотків" середнього рівня центри може нести тягар, і він закликав орендодавців знижувати орендні ставки.
“Ми називаємо ті Б клас центри. Ми не впевнені, що перехід до цифрових технологій буде означати для цих центрів і де це буде розташовуватися в кінці дня".
Власник взуття Качконіс, реклама DC і пітливості ніг попередив магазинах можна закрити центри B класу'.
Епідермофітія стоп має магазин у топ Райд місто, центр, який є прикладом того, як деякі центри можуть винаходити самі. Центр не помер, але він мав передсмертний досвід банкрутства в 2011 році.
Це було всього через два роки після його відкриття як призначення мода з Майєр, а також вуличний брендами G-Star і клей.
Тепер вони всі зникли, їх замінили менш відомі імена, такі як "режим відлюдника" та "Авеню стиль".
Топ Райд міста наполягає, вона обернулася його доля. Її заносило з фокус на моді до менш цікавою, але більш надійним категорії, як продукти харчування. Один поверх старого Майєра тепер Колс; відкрив який до березня є.
Нинішні власники Блекстоун був в надії продати центр за 700 мільйонів доларів, що вдвічі більше, ніж вони купили його за розвал посаду, однак цей план зайшов у глухий кут. І зловісно прогалини залишаються в центрі, особливо на підлогу далеко від супермаркетів.
ОЗНАКИ ЦЕНТРИ СТРАЖДАЮТЬ
"Пару місяців тому я б ніколи не подумав, що я тут говорю про мертвих торгових центрів в Австралії, але те, що ми бачимо зараз може спонукати власників деяких з цих середнього рівня активів, щоб думати про те, що їхні торгові центри можуть виглядати на п'ять років", технологічний університет Квінсленда роздрібна експертів професор Гері Мортімер сказав.
"Якщо вони програють великим якірним орендарем, як Майєр, Харріс Скарф або цілі, вони можуть вирішити, вони занадто великі і збити половину центру, зробити її житловий."
Він сказав, що переважання масажних і манікюрних салонів, які не платять високу орендну плату, це не хороший ознака здоров'я Центру.
Навіть в Ор, деякі центри роблять його жорстким.
"Зимовий сад і Центр Майєр В Брісбен КБР в міжусобицях і був протягом деякого часу", - сказав він.
Зимовий центр Брісбена волають до більш магазинів.
Обидва центру досі можуть похвалитися гучними іменами – Н&m, Zara і, звичайно, Майєр, – але чим далі від вулиці, тим більше магазини закриті.
У Колорадо уРиэр поштою охрестили колишніх "зимовий пустки" про "магазин тушок". Минулого місяця, торговий центр штапель кращий і менш вийшов у центр Майєр.
Управління зимовим садом розповів кур'єрською поштою, труднощі з виходом на вулицю були позаду кілька вакансій в центрі.
Джастін Blumfield, директор з управління торговими центрами в центрах поблизу якої належить центр Маєр сказав, що “як і раніше найулюбленішим місцем для людей, які відвідують Брісбен.
Центр Брісбена міста Брісбен ще Майєр, але втратив інші рітейлери, такі як Best & менше. Він був порожній протягом квітня, як і багато центри, але навіть як він відкривається, покупці будуть помічати порожні вітрини. Фото: Гері Мортімер
Поблизу також володіє Австралія найпотужніших центрів – Мельбурн галасливий Чадстоне який згрібали в $2,3 млрд в товарообігу у минулому році, за даними торгового центру Новини.
Вестфілд центрів в центральному діловому районі Сіднея, Бонді, ворота, фонтан і Чермсайд, а також Центральний Мельбурн, Сідней Бродвей і Голд-Кост Пасифік фейр і процвітають. Але, здавалося б, нюхають вітер, Вестфілд вже не відноситься до її центри, як торгові центри. Тепер вони "живуть центрів", щоб навіяти думку про їх зустрічі, їсть і працює, а потім просто по магазинах.
ПЕРЕВАГИ АВСТРАЛІЙСЬКИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ
Галузевому органу торгового центру Ради Австралії (СЦСИ) сказав, що наші центри мають кілька тузів у рукаві. Один з них, як правило, в два рази менше за своїх американських колег, який означає, що є менше місця для заповнення. Інші супермаркети – рідко можна побачити одного з тих, у торговому центрі США.
Супермаркети смоктати в покупці, яких частіше повертаються. А якщо великий роздрібний торговець відправляється в супермаркет може рухатися – як Aldi робить на місці закритій гілці велика ж у Оберн, Сідней.
"Наші центри сильно відрізняються від нас, наприклад, наші набагато більш високу продуктивність від продажів, рівня зайнятості та частки харчових орендарів," Армс виконавчий директор Ангус Нарді повідомив новини.ком.АУ.
"Ми не віримо в так звані мертві або зомбі-центрів буде проблемою в Австралії."
Центр Chadstone околицях незмінно юрмилися покупці, навіть пандемії. Це дуже живий центр.
Деякі роздрібні спостерігачі менш впевнено. Вони відзначають, великі універмаги і супермаркетів рідко увібрати весь вільний простір.
В Fairfield, західний Сідней, закритий великий W зміниться не в результаті продуктовий магазин, тренажерний зал або новий фуд-корт – але місця для паркування.
Якщо великий магазин випав, сказав д-р Коен, "нижчі центри застрягли з темною вітрини".
"На мій погляд, здалеку, багато, якщо не більшість австралійських універмагів не вдасться, з часом, якщо вони не можуть забезпечити диференційований асортимент, чудове обслуговування клієнтів і відповідність ціни і якості", - сказав він.
"Більшість універмагів нам відмовляють в цьому, і це буде означати їх остаточне падіння."
Якщо вони не зникають, і онлайн продовжує зростати, австралійський власникам торгового центру доведеться на своїх ногах, щоб зупинити їх розташування наступного мертвих бродити по магазинах.
Категория: Бизнес