Великі банки вжити заходів, щоб викорінити занепокоєння жахливі зловживання
Опубликованно 10.06.2020 00:15
Банк Співдружності провела перевірку цифрових банківських рахунках і знайшли більше 8000 клієнтів отримали кілька малоцінних родовищ супроводжується потенційно образливих повідомлень в описі до платежу протягом трьох місяців.
Часто операції були менше, ніж 1 $і включала "серйозні загрози і посилання на побутовому і сімейному насильстві" з боку чоловіків, так і жінок.
По темі: ЦБ призупинити користувачами за зловживання
По темі: мені банк змінює політику кредит перемальовування
По темі: мені банк зачинив за образу клієнтів
"Помітивши тривожні повідомлення на рахунку клієнта, які відчувають побутовому і сімейному насильстві, ми провели аналіз, щоб краще зрозуміти проблему," спільнота ЦБА і бос вразливість клієнта Кетрін Фіцпатрік сказав.
"Ми були в жаху від масштабу і природи того, що ми знайшли".
Головний кредитор вже ввели нову політику, яка дозволяє йому призупинити клієнтам знайти з допомогою цифрових платформ, щоб паплюжити, ображати або гнобити.
Але ті, хто використовує цю платформу також можете зіткнутися з куди більш жорстоке покарання, доцент Університету Бонда в кримінології Террі Голдсуорсі сказав.
"Це не має значення, якщо ви посилаєте загрозливе текстове повідомлення, якщо ви поклали, що у повідомленні про фінансову операцію через інтернет-банкінг має той же ефект", - сказав він Новини.ком.АУ.
“Якщо люди роблять це і у них є наказ, проти них або навіть якщо вони не роблять, вони можуть бути виконані з боку поліції.
"Поліція просто потрібно йти в банк, оформляти ордер на обшук, щоб отримати запису та повідомлення, а що б було доведення злочину".
Три інші великі кредитори кажуть, що вони тепер теж будуть напоготові для подібних образлива поведінка після піку тіло в галузі підняли питання про раніше в цьому році.
Як Westpac і індекс підтвердили існуючу політику вже до закриття рахунків клієнтів, що використовують платформу для заподіяння образи.
Співробітник цифровий індикатор Мартін Ягер заявив, що банк має "кілька процесів в місці, щоб допомогти захистити" своїх користувачів.
"Щоб наші клієнти були в безпеці, поки вони Банк Онлайн є одним з наших головних пріоритетів", - сказав він у заяві, наданій новини.ком.АУ.
"Це включає в себе постійно переглядає і вдосконалює політику і процедури, щоб гарантувати, що наші клієнти можуть використовувати наші цифрові банківські послуги в безпечному і безпечним способом."
НАБ розповів новини.ком.АУ це зробить подальше вдосконалення його систем і політики для захисту своїх клієнтів.
Він також підтвердив, що він буде забороняти доступ користувачам, що показують "використання ненормативної лексики, яка включає в себе яких-небудь зловживань".
"Наш Центр підтримки клієнтів, спеціаліст відділу виділеного банкіри, а також забезпечити підтримку для наших клієнтів, які страждають від побутового і сімейного насильства," представник сказав НАБ.
"Ми постійно оцінюємо, як ми підійдемо до форм зловживання, і хочу, щоб ми завжди забезпечуємо безпечну банківський досвід для наших клієнтів".
Аби бос Анна Блай каже, що дослідження показує 'шокуюче прозріння'. Фото: Бьянка де Марчі/ААР
Необхідність прийняття заходів в області цифрового банкінгу виявляється тривожний шлях для зловживань, австралійський керівник банківської асоціації виконавчий Анна Блай сказав.
"Використання банківських комунікацій транзакцій в якості засобу для зловживання погрожуючи дає шокуюче розуміння довжини, що жорстокі партнери підуть для погроз, переслідувань і зловживань", - сказала вона.
"ЦБА зробив своїм клієнтам відмінний сервіс для виявлення цих зловживань та приймати оперативні заходи, щоб зупинити його".
Промисловості і фінансового австралійської розвідки, відстеження, домовилися про те, що люди, які страждають від сімейного насильства, зможуть підтвердити свою особистість, інакше, ніж показуючи водійські права або свідоцтво про народження.
Фінансові зловживання часто був частиною цього насильства, сказав АСТРАК, в яких потерпілі були позбавлені доступу до банківських рахунків.
Категория: Бизнес