Сік компанії гримів, як 'повідомляють'
Опубликованно 03.07.2020 00:20
Жінка взяла до Facebook, щоб "назвати і присоромити" соковитий острів після того, як вона побачила "спасибі за підтримку місцевого" наклейка на лінії апельсинового соку.
"Ганьба на Вулворта в Лонсестон, дозволяють і продавати його", - написала вона поруч з фотографіями.
“Це омана, огидна брехня наклейки змушувати людей думати, що він австралійський.
"Це має бути незаконно, щоб помилково рекламувати те, чого немає ... це ох**** сік 10 відсотків австралійських інгредієнтів".
Вона закінчила свій пост з "абсолютної брехні" і "як вам не соромно Вулворта" великими літерами.
Тасманійський компанію захистив наклейки, заявивши, що австралійський бренд зроблено і належить.
Сік компанія гримнув за його "підтримку місцевих вимог.
Жінка поділилася цими фотографіями на Facebook, заявивши, соковитий острів вводить в оману клієнтів.
"У ці важкі часи ми дуже вдячні за підтримку наших постійних клієнтів дає нам можливість," генеральний директор компанії Підлогу Mealor розповів "Дейлі Мейл" Австралія.
"Стікер був наш спосіб сказати спасибі за підтримку місцевих тасманських бізнесу, як наш".
Він сказав, що апельсини не вирощують в Тасманії, який був, чому вони були змушені придбати їх в іншому місці, але компанія використовувала яблука і чорна смородина від держави.
Вони також працюють 75 співробітників в Тасманії.
Один чоловік сказав жінці на Facebook вона причіпки і потрібно завести хобі.
Але інший погодився, що це було оманливим.
"Добре на ній, це трохи вводить в оману, якщо ви не кидалися в супермаркет і просто хапати речі без часу, щоб прочитати дрібний шрифт", - сказала інша жінка.
Інша жінка сказала, що це було незаконно.
"Австралійська компанія, так вони рекламу", - написала вона.
"Вони не про те, що апельсини Австралії".
Один чоловік пожартував, можливо, компанія зробила пляшку.
Пильний погляд на пляшку показує сік з менш ніж 10 відсотків австралійських інгредієнтів.
Це відбувається після того, як всіма улюблений логотип кенгуру з Австралії на узбіччя на абстрактний образ, який залишив дуже бентежить.
Консультативний Австралії нації Ради бренду було прийнято рішення провести ребрендинг логотипу, стверджуючи, кенгуру був визнаний на міжнародному рівні, але не представляють маловідомих австралійських активів, таких як технології і освіта.
Міністр торгівлі Саймон Бірмінгем, хто підписався на зміні, говорить, що уряд Моррісон залишився "на 100 відсотків прихильна зроблена в Австралії кенгуру", але новий логотип "принесуть деяку послідовність" для австралійських компаній, уявляючи себе на міжнародній арені.
Новий логотип буде використовуватися на бізнес, промисловості та урядових установ, заміни існуючого зображені дві помаранчеві бумеранги, які формують контури Австралії.
Зрозуміло, новий перероблений логотип кенгуру раніше буде використовуватися для австралійської продукції.
Категория: Бизнес