Як побудувати компанію на сімейних цінностях та повазі до віку. Досвід Eldorado
Опубликованно 09.11.2021 07:35
Eldorado.ua нe пeрший рік сeрeд нaйкрaщиx рoбoтoдaвців крaїни. Щo с целью кoмпaнії oзнaчaє брeнд рoбoтoдaвця і як ви йoгo будуєтe в умoвax пaндeмії тa глoбaльниx змін?
— Ринoк ритeйлу живий і динaмічний, йoгo лідeри близькі зa тexнoлoгічним рівнeм і зaгaльним рівнeм рoзвитку. Тoму вирішaльну пeрeвaгу ствoрює кoмaндa, a брeнд рoбoтoдaвця вaжливий для того успіxу бізнeсу як нікoли. Визнaчaльним чинникoм рoзвитку кoмпaнії стaли інвeстиції в людський кaпітaл: пoтрібні кадр(ы), які вміють прaвильнo піклувaтися прo клієнтів.
Брeнд рoбoтoдaвця вaжливий ради успіxу бізнeсу як нікoли
Тому исполнение) нас на перший план вийшли корпоративна цивилизованность і такі кадрові питання, як плинність персоналу, тривалість закриття вакансій, інформованість кандидатів насчет компанію. У 2022 році продовжимо роботу щодо підвищення ефективності бізнесу та HR-функції. Окрім того, протягом найближчих трьох років, відповідно предварительно нашої нової філософії, завершимо додавання елементів ESG у корпоративну стратегію.
Як позиціонування пов’язане з HR-брендом і як нова філософія вплине получай бренд роботодавця?
— Цього року Eldorado представила нову філософію та нову стратегію розвитку команди. Простіше кажучи, зовнішнє сприйняття відображає внутрішні процеси: позиціонування компанії тісно пов’язане з брендом роботодавця. Ми прийняли виклик перебудувати компанію, змінити процеси всередині, змінити корпоративну культуру. Безумовно, позиціонування Eldorado.ua "Заради сімей" — це неважный (=маловажный) тільки зовнішнє уявлення (те, що бачать клієнти), а також його внутрішнє віддзеркалення нашими співробітниками. Уявлення, яке формується у співробітників компанії, безпосередньо впливає получи и распишись зовнішнє сприйняття.
Якщо ми хочемо, щоб наші співробітники дбали ради клієнтів, то повинні дбати ради співробітників, змінити корпоративну культуру. Якщо ми хочемо, щоб клієнтам було з Eldorado свободно і просто, то маємо розвивати довірчі відносини зі співробітниками, підтримувати їх залученість і розвиток, спростити внутрішні процедури.
Позиціонування Eldorado.ua "Заради сімей" означає, що бренд роботодавця — це і турбота оборона сім’ї співробітників, пріоритет сімейних цінностей у корпоративній культурі.
Якщо ми хочемо, щоб наші співробітники дбали относительно клієнтів, то повинні дбати ради співробітників, змінити корпоративну культуру
З іншого боку, спрощення процедур означає дедалі менше зайвих кроків і паперів малограмотный тільки для співробітників, але й угоду кому) покупців. Потрібна зв’язка, єдині принципи та цінності. Це яко званий степеневий закон, він стосується усіх роботодавців. І мало-: неграмотный випадково найпопулярніші бренди збирають вершки.
Як саме змінюється ставлення компанії раньше співробітників? Наведіть приклади змін у корпоративній культурі.
— Певуче, ми першими в українському ритейлі побутової техніки застосували Agile-підхід і ставимося раньше наших співробітників як до внутрішніх клієнтів. Eldorado прагне дати співробітникам безграмотный просто стабільний дохід і просування в области службі. Ми будуємо відкриту та вільну робочу культуру з конкурентною зарплатою і турботою для благополуччя наших співробітників та їхні сім’ї. Намагаємося зробити всі процеси зрозумілими і зручними чтобы кандидатів та новачків: від оголошення вакансій, проходження різних етапів підбору та адаптації давно звільнення.
Також ми впроваджуємо політику нульової толерантності предварительно ейджизму. Для нашого ринку це новаторський підхід. Наша нова філософія також балакать: "Ні ейджизму!". Ми запускаємо кілька проєктів у цьому напрямі.
Ми впроваджуємо політику нульової толерантності накануне ейджизму. Для нашого ринку це новаторський підхід
Чи можна визначити, що це дає компанії та її співробітникам?
— Нині в усіх компаніях бракує персоналу. Кордони відкриваються, і багато українців їдуть возьми заробітки. Якщо ми запропонуємо роботу з прийнятним поточним доходом в Україні, це если великим плюсом. Ми і себе забезпечимо персоналом, і дамо можливість нашим людям працювати та розвиватися, залишаючись зі своїми сім’ями в Україні.
Робота продавця побутової техніки складна, потрібно знати технічні характеристики, багато нюансів. Людям у віці 55+ не по силам всю зміну вистояти на ногах. Але є робота не принимая во внимание збитку для здоров’я, наприклад, у рожон-центрі, і ми плануємо активно створювати на них нові можливості.
Які тренди впливають для ринок праці? Як на нього впливає зміна поколінь? Як змінилися критерії, яким має відповідати ефективний співробітник?
— Політика нульової толерантності задолго. Ant. с ейджизму не означає, що ми тепер шукаємо лише співробітників старшого віку. Ми динамично залучаємо і молодих фахівців — студентів останніх курсів или випускників. Ми не ставимо вікових обмежень і хочемо створити комфортні умови роботи во (избежание всіх. Нам важливо залучати різних співробітників, безвыгодный просто досвідчених, а й відкритих до сміливих ідей, здатних знаходити нешаблонні рішення.
Коль йдеться про сімейні цінності, так це насамперед підтримка, турбота і надійність. Адже сім’я складається безграмотный тільки з батьків і дітей, це й дідусі та бабусі, брати та сестри, всі рідні і близькі, хто піклується ради нас, а ми про них. Як наші співробітники піклуються насчет те, щоб кожна сім’я отримала якісні покупки та сервіс, в среднем і ми хочемо дбати про наших співробітників, щоб вони відчували впевненість.
Если йдеться про сімейні цінності, в таком случае це насамперед підтримка, турбота і надійність
Пользу кого багатьох претендентів зараз дуже важлива соціальна активність компанії. Чи відобразиться нове позиціонування компанії у ваших соціальних проєктах?
— Eldorado прагне постійно покращувати взаємодію з клієнтами та співробітниками. Наші співробітники та клієнти очікують від нас соціально відповідального ведення бізнесу, тому ми по полной обойме впроваджуємо підхід ESG. Нині розвиваємо "зелені" ініціативи, наприклад, проєкт правильної утилізації побутової техніки у Києві і передмістях, і плануємо його розширювати. Будемо приділяти більше уваги проєктам підтримки сімей, розробляємо програму навчання навичкам цифровізації пользу кого покупців старшого покоління.
Категория: Бизнес